//

Camera connection kit voor iPhone

Camera connection kit voor iPhone discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek al een tijd een antwoord op de volgende vraag: is het mogelijk om de camera connection kit, die oorspronkelijk voor de iPad bedoeld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-09-10, 15:26
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard Camera connection kit voor iPhone

Ik zoek al een tijd een antwoord op de volgende vraag: is het mogelijk om de camera connection kit, die oorspronkelijk voor de iPad bedoeld is, aan te sluiten op een iPhone en deze dan ook te kunnen gebruiken?

Ik heb mn iPhone gejailbreakt alleen ik kan nergens iets vinden over een stukje software die de camera connection kit werkend maakt voor de iPhone?

Even voor de duidelijkheid:
Ik weet dat je op de iPad met iFile alle bestanden kunt zien wat je aansluit met die camera connection kit. Dat zou ik dus ook willen alleen dan met de iPhone. Ik ben dus niet geïnteresseerd in het "via apple's software" importeren van foto en dergelijken.

Ik ben benieuwd wie mij uit kan leggen hoe en waarom dit wel of niet kan.
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-09-10, 00:07
joepmeeuwissen joepmeeuwissen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 19
Standaard

Jammer he jongens, helemaal niemand die er ook maar iets van weet. Dat lijkt me sterk.

Ik verplaats dit topic naar een ander sub-forum. Kijken hoe het daar ontvangen word..

Hmm, verplaatsen lijkt niet te gaan. Helaas.

Laatst gewijzigd door joepmeeuwissen; 18-09-10 om 00:22.
  #3  
Oud 28-10-10, 09:50
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

heb je al een oplossing ? Wil dat ding ook aan de praat krigen ...
  #4  
Oud 08-11-10, 20:53
Buzz's schermafbeelding
Buzz Buzz is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 72
Standaard

Ben ook benieuwd, wil films vanaf SD kaart afspelen
__________________
To infinity and beyond
  #5  
Oud 18-01-12, 19:20
denbear denbear is offline
• iOS 14.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik probeer dit onderwerp (CCK op iPhone) nieuw leven in te blazen. In het jailbreak subforum heb ik dan ook een topic aangemaakt dat hierover gaat. Tot dusver helaas zonder succes. Heeft iemand van jullie de CCK wellicht aan de praat gekregen op de iPhone?

http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post761213
Reageren

Labels
camera connection kit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera connection kit alternatief thomth iPad accessoires en onderdelen 16 03-02-12 10:46
Vraagje over de Camera Connection Kit. MrDee iPad accessoires en onderdelen 4 12-05-11 12:38
Camera Connection Kit en randapparatuur BarB iPad accessoires en onderdelen 15 06-03-11 21:38
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 08:39
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:51.