iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPad Camera Kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/75149-ipad-camera-kit.html)

waov 15-10-10 07:59

iPad Camera Kit
 
Hallo,

Over dit onderwerp al veel geschreven echter kan mijn probleemoplossing niet vinden.
Zodra de kit aangesloten en ik stop er een USB key in zegt mijn IPAD dat de USB niet gelezen kan worden ondanks dat er foto's op staan.

Kan iemand mij wegwijs maken wat ik verkeerd doe of moet doen om een USB key leesbaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Wil

Dexstron 15-10-10 08:35

Heb je je ipad gejailbreakt?? Zo ja dan moet je ifile erop ztte dan kun je ze daarop bekijken, maar ook documentjes en filmpjes enzo

Zo niet dan moet je op de usb stick eerst een map aan maken met de naam DCIM en daar in een map met de naam 800AAAAA en daarin de fotos zetten dan opent hij ze vanzelf

waov 15-10-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dexstron (Bericht 585602)
Heb je je ipad gejailbreakt?? Zo ja dan moet je ifile erop ztte dan kun je ze daarop bekijken, maar ook documentjes en filmpjes enzo

Zo niet dan moet je op de usb stick eerst een map aan maken met de naam DCIM en daar in een map met de naam 800AAAAA en daarin de fotos zetten dan opent hij ze vanzelf

Bedankt zal dit vanavond proberen.
Overigens ik heb IFile maar kan niet aan de USB komen aangezien bij het insteken deze al de melding geeft.

Dexstron 15-10-10 09:10

Ja die melding geeft hij bij mij ook maar waneer ik op desmiss druk dan komt hij er bij te staan in ifile

francebramie 15-10-10 11:01

Je kan foto's overzetten zonder jailbreak, maar dan moet je op de usb stick dezelfde mappen aanmaken die je op je SD kaart hebt die je in je camera stopt (DCIM, ...)

waov 15-10-10 17:42

Hoi,

krijg mijn fotos te zien in de normale picture viewer maar op IFile krijg ik niets cq kan mijn usb niet zien of aansturen. Moet ik nog iets anders omzetten of aansturen?
bedankt voor je eventuele antwoord

Lennertxl 16-10-10 18:49

Zet op je USB stick de mappen die ook op een sd kaartje van een camera staan en zet daar de foto's in. Bij mij kon ik toen de USB stick wel lezen.

Dexstron 17-10-10 10:35

Bij mij staat er op mijn usb stick een map genaamd NANO waar nik in staat, ik heb hem onzichtbaar gemaakt, en dan heb ik verder ook geen last van
IMG_0032.PNG

ALK 18-10-10 21:13

Weet iemand waar de geimporteerde foto´s op de PC komen te staan. Heb gister een zwikkie foto´s van een SD-kaart gehaald en net gesynced, maar kan geen foto vinden....:confused:

Lennertxl 18-10-10 21:38

Volgens mij komen die in een vreemd format (onbekende extensie) in de map waarmee je de afbeeldingen in je iPad synchroniseert (in allemaal genummerde submappen)

ALK 18-10-10 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl (Bericht 587869)
Volgens mij komen die in een vreemd format (onbekende extensie) in de map waarmee je de afbeeldingen in je iPad synchroniseert (in allemaal genummerde submappen)

Maar dus niet te vinden en/of te gebruiken?

Lennertxl 19-10-10 07:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 587889)
Maar dus niet te vinden en/of te gebruiken?

Ik heb ze wel gevonden, ze staan in de 'mijn afbeeldingen' map. Heb nog niet uitgezocht of ze ook te openen zijn met een programma. Zal eens op het net zoeken.

Lennertxl 21-10-10 12:22

Zojuist op internet gelezen bij: Photofacts; Review: iPad Camera Connection Kit

Het is heel eenvoudig om de foto's van je iPad in Windows XP op te vangen. Sluit de iPad aan op de computer en er opent een schermpje waarbij je de keuze krijgt om je foto's te importeren. iTunes heb je hierbij niet nodig.

Hoe het met Windows Vista of 7 werkt of met OSX van Apple weet ik niet, maar dat zal wel vergelijkbaar zijn.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.