//

iPad Camera Kit

iPad Camera Kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Over dit onderwerp al veel geschreven echter kan mijn probleemoplossing niet vinden. Zodra de kit aangesloten en ik stop er een USB key in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-10, 07:59
waov waov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard iPad Camera Kit

Hallo,

Over dit onderwerp al veel geschreven echter kan mijn probleemoplossing niet vinden.
Zodra de kit aangesloten en ik stop er een USB key in zegt mijn IPAD dat de USB niet gelezen kan worden ondanks dat er foto's op staan.

Kan iemand mij wegwijs maken wat ik verkeerd doe of moet doen om een USB key leesbaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Wil
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 08:35
Dexstron Dexstron is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Heb je je ipad gejailbreakt?? Zo ja dan moet je ifile erop ztte dan kun je ze daarop bekijken, maar ook documentjes en filmpjes enzo

Zo niet dan moet je op de usb stick eerst een map aan maken met de naam DCIM en daar in een map met de naam 800AAAAA en daarin de fotos zetten dan opent hij ze vanzelf
  #3  
Oud 15-10-10, 08:41
waov waov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexstron Bekijk bericht
Heb je je ipad gejailbreakt?? Zo ja dan moet je ifile erop ztte dan kun je ze daarop bekijken, maar ook documentjes en filmpjes enzo

Zo niet dan moet je op de usb stick eerst een map aan maken met de naam DCIM en daar in een map met de naam 800AAAAA en daarin de fotos zetten dan opent hij ze vanzelf
Bedankt zal dit vanavond proberen.
Overigens ik heb IFile maar kan niet aan de USB komen aangezien bij het insteken deze al de melding geeft.
  #4  
Oud 15-10-10, 09:10
Dexstron Dexstron is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Ja die melding geeft hij bij mij ook maar waneer ik op desmiss druk dan komt hij er bij te staan in ifile
  #5  
Oud 15-10-10, 11:01
francebramie's schermafbeelding
francebramie francebramie is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Frankrijk
Berichten: 664
Stuur een bericht via MSN naar francebramie
Standaard

Je kan foto's overzetten zonder jailbreak, maar dan moet je op de usb stick dezelfde mappen aanmaken die je op je SD kaart hebt die je in je camera stopt (DCIM, ...)
__________________
iMac 27" [2011] /  iPhone 4s [16GB, White] /  iPad 1 [32GB, Wi-Fi]
  #6  
Oud 15-10-10, 17:42
waov waov is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Hoi,

krijg mijn fotos te zien in de normale picture viewer maar op IFile krijg ik niets cq kan mijn usb niet zien of aansturen. Moet ik nog iets anders omzetten of aansturen?
bedankt voor je eventuele antwoord
  #7  
Oud 16-10-10, 18:49
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Zet op je USB stick de mappen die ook op een sd kaartje van een camera staan en zet daar de foto's in. Bij mij kon ik toen de USB stick wel lezen.
  #8  
Oud 17-10-10, 10:35
Dexstron Dexstron is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 38
Standaard

Bij mij staat er op mijn usb stick een map genaamd NANO waar nik in staat, ik heb hem onzichtbaar gemaakt, en dan heb ik verder ook geen last van
IMG_0032.PNG
  #9  
Oud 18-10-10, 21:13
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Weet iemand waar de geimporteerde foto´s op de PC komen te staan. Heb gister een zwikkie foto´s van een SD-kaart gehaald en net gesynced, maar kan geen foto vinden....
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #10  
Oud 18-10-10, 21:38
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Volgens mij komen die in een vreemd format (onbekende extensie) in de map waarmee je de afbeeldingen in je iPad synchroniseert (in allemaal genummerde submappen)
  #11  
Oud 18-10-10, 22:01
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lennertxl Bekijk bericht
Volgens mij komen die in een vreemd format (onbekende extensie) in de map waarmee je de afbeeldingen in je iPad synchroniseert (in allemaal genummerde submappen)
Maar dus niet te vinden en/of te gebruiken?
  #12  
Oud 19-10-10, 07:52
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
Maar dus niet te vinden en/of te gebruiken?
Ik heb ze wel gevonden, ze staan in de 'mijn afbeeldingen' map. Heb nog niet uitgezocht of ze ook te openen zijn met een programma. Zal eens op het net zoeken.
  #13  
Oud 21-10-10, 12:22
Lennertxl Lennertxl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 56
Standaard

Zojuist op internet gelezen bij: Photofacts; Review: iPad Camera Connection Kit

Het is heel eenvoudig om de foto's van je iPad in Windows XP op te vangen. Sluit de iPad aan op de computer en er opent een schermpje waarbij je de keuze krijgt om je foto's te importeren. iTunes heb je hierbij niet nodig.

Hoe het met Windows Vista of 7 werkt of met OSX van Apple weet ik niet, maar dat zal wel vergelijkbaar zijn.

Laatst gewijzigd door Lennertxl; 21-10-10 om 12:36.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 2 video via camera connection kit peterpijpelink iPad accessoires en onderdelen 12 14-06-12 22:46
Canon Camera en Connection kit op Ipad Paraic iPad algemeen 18 10-02-12 11:31
ipad camera connection kit video didelf iPad accessoires en onderdelen 1 30-01-11 10:58
Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd niels323f iPad accessoires en onderdelen 1 14-11-10 23:44
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 08:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.