//

Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd

Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben van plan om een ipad te kopen, maar zit met 2 vraagjes. weet iemand hier of je bij een ipad samen met de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-10, 23:39
niels323f niels323f is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Apple iPad Camera Connection Kit i.c.m. hd

ik ben van plan om een ipad te kopen, maar zit met 2 vraagjes.
weet iemand hier of je bij een ipad samen met de Apple iPad Camera Connection Kit een externe harde schijf kan gebruiken?
en of ik ook eventueel mijn telefoon (htc touch pro 2 op windows mobile 6.5) met de ipad kan synchroniseren? als de ipad mijn telefoon namelijk herkent, dan hoef ik geen 3g ipad te kopen, en als hij ook externe harde schijf herkent, dan hoef ik ook geen 64gb te kopen. ben een zeeuw, en ons zeeuwen bin zunig.
en met een maand of 9 mag ik mijn telefoon abbo verlengen, en dan komt er een iphone 4, maar is die eventueel te gebruiken als modem? zodat ik bijv. met een iphone 4 verbinding kan maken op de ipad met internet.

ik heb de zoekfunctie gebruikt maar werd er niet veel wijzer van, dus hoop dat jullie mij kunnen helpen.
alvast bedankt, gr. niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-10, 00:44
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Door middel van een jailbreak is alles wat je vraagt mogelijk. Enkel ben ik van het syncen met je Win Mobile phone niet zeker. Je kan hem wel sowieso niet op de iPad aansluiten zoals je met een PC zou doen.. internet van je mobiel op je iPad is wel mogelijk denk ik, via bluetooth. Weet wel niet of dit standaard gaat of dat je er nog een jailbreak app voor nodig hebt...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipad 2 video via camera connection kit peterpijpelink iPad accessoires en onderdelen 12 14-06-12 23:46
Canon Camera en Connection kit op Ipad Paraic iPad algemeen 18 10-02-12 12:31
ipad camera connection kit video didelf iPad accessoires en onderdelen 1 30-01-11 11:58
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 09:39
URGENT: iPad Camera Connection Kit gezocht! Graf Zum Kotzen iPad accessoires en onderdelen 2 09-07-10 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:29.