//

Externe bleutooth sateliet onvanger (gps)

Externe bleutooth sateliet onvanger (gps) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand een BT ontvanger proberen te pairen met de ipad, zodat je deze zou kunnen gebruiken als navigator....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-05-11, 17:00
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard Externe bleutooth sateliet onvanger (gps)

Heeft er iemand een BT ontvanger proberen te pairen met de ipad, zodat je deze zou kunnen gebruiken als navigator.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-05-11, 09:49
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Als je wilt navigeren met je iPad, waarom koop je dan geen 3G. Voor de kosten vd ontvanger koop je het verschil. Hoef je ook niet elke keer te koppelen.
  #3  
Oud 08-05-11, 10:33
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Als je wilt navigeren met je iPad, waarom koop je dan geen 3G. Voor de kosten vd ontvanger koop je het verschil. Hoef je ook niet elke keer te koppelen.
Bedankt voor je antwoord. Maar ik heb nu eenmaal de Wi-Fi en wist niet dat op de 3g gps zat.
  #4  
Oud 08-05-11, 10:39
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gustf Bekijk bericht
Bedankt voor je antwoord. Maar ik heb nu eenmaal de Wi-Fi en wist niet dat op de 3g gps zat.
Wist niet dat je de iPad al in bezit had. Dan kun je hier even kijken: http://computer.marktplaza.nl/gps/GNS-5870-MFi-Bluetooth-GPS-ontvanger-voor-iPhone-iPad-iPod-14265845.htm gehoord dat die goed werkt. Zijn vast meerdere mogelijkheden/ merken.
  #5  
Oud 08-05-11, 13:34
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Wist niet dat je de iPad al in bezit had. Dan kun je hier even kijken: GNS 5870 MFi Bluetooth GPS ontvanger voor iPhone/ iPad/ iPod gehoord dat die goed werkt. Zijn vast meerdere mogelijkheden/ merken.
En werkt die zonder te jailbreaken ? Ik heb hier nl een gps muis maar die kan ik niet pairen

Laatst gewijzigd door Gustf; 08-05-11 om 17:05.
  #6  
Oud 08-05-11, 21:55
Macaap's schermafbeelding
Macaap Macaap is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 118
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gustf Bekijk bericht
En werkt die zonder te jailbreaken ? Ik heb hier nl een gps muis maar die kan ik niet pairen
Ja. En gps muis.. USB of bluetooth? Merk, waarschijnlijk niet compatibel met iPad.
  #7  
Oud 09-05-11, 10:50
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macaap Bekijk bericht
Ja. En gps muis.. USB of bluetooth? Merk, waarschijnlijk niet compatibel met iPad.
Het is een bluetooth van het merk ambicom model: BT-gps
  #8  
Oud 09-05-11, 10:54
Gryta1 Gryta1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Is je iPad al ge-jailbreaked? Zoja dan kan je via Cydia de app "BTStack"voor plm. € 3.00 aanschaffen en installeren.
Deze app zorgt ervoor dat je externe GPS-Muis (in mijn geval een Adapt AD-350) herkend wordt en werkt totnutoe perfect met alle navigatie-apps die ik gevonden heb.
Hij herkent ook mijn Nokia N73 telefoon maar heb het nog niet op mijn telefoon uitgetest.
Succes,

Gryta
  #9  
Oud 09-05-11, 11:08
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Ik heb de Ipad2 met versie 4.3.3 daar is nog geen jailbreak voor. Ik vind dat jailbreaken ook een beetje gevaarlijk.
  #10  
Oud 11-05-11, 10:40
Gryta1 Gryta1 is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 21
Standaard

Hi,

Ook voor de 4.3.3 Firmware is een jailbreaker. Ik heb afgelopen zaterdag (7 mei dus) mijn Wi-Fi 32GB iPad ge-update naar 4.3.3 en daarna gejailbreaked zonder verdere problemen. Je moet echter wel secuur werken en als het goed is kan je altijd terug naar de laatste originele firmware versie (dus in jouw geval 4.3.3)

Sorry maar zag telaat dat je een iPad2 hebt en daar is idd nog geen JB voor.
  #11  
Oud 11-05-11, 10:51
Gustf Gustf is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gryta1 Bekijk bericht
Hi,

Ook voor de 4.3.3 Firmware is een jailbreaker. Ik heb afgelopen zaterdag (7 mei dus) mijn Wi-Fi 32GB iPad ge-update naar 4.3.3 en daarna gejailbreaked zonder verdere problemen. Je moet echter wel secuur werken en als het goed is kan je altijd terug naar de laatste originele firmware versie (dus in jouw geval 4.3.3)

Sorry maar zag telaat dat je een iPad2 hebt en daar is idd nog geen JB voor.
In ieder geval bedankt voor de reactie.
  #12  
Oud 03-06-11, 14:07
Barrynouwens Barrynouwens is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Ik heb een iPad 1 16gb met Wi-Fi en heb btstack gps gekocht maar kan deze niet koppelen met mijn htc desire. Als ik btstack open zie ik wel mijn telefoon in het rijtje staan maar als ik erop klik blijft er staan connecting. Bluetooth en gps staan aan op de desire. Iemand een idee ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? pinokkia Jailbreak 7 16-06-11 16:25
Iphone 4 gebruiken als externe gps ontvanger voor ipad?? maximvdh iPad Apps 1 29-01-11 13:23
Hardware: [iPhone 2G] Externe GPS ontvanger stefanvangelder iPhone Navigatie 4 23-08-09 17:59
Navigon: FW3.0 Navigon met externe GPS Reloader iPhone Navigatie 56 20-08-09 21:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:46.