Externe bleutooth sateliet onvanger (gps) discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand een BT ontvanger proberen te pairen met de ipad, zodat je deze zou kunnen gebruiken als navigator....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Externe bleutooth sateliet onvanger (gps)
Heeft er iemand een BT ontvanger proberen te pairen met de ipad, zodat je deze zou kunnen gebruiken als navigator.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je wilt navigeren met je iPad, waarom koop je dan geen 3G. Voor de kosten vd ontvanger koop je het verschil. Hoef je ook niet elke keer te koppelen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wist niet dat je de iPad al in bezit had. Dan kun je hier even kijken: http://computer.marktplaza.nl/gps/GNS-5870-MFi-Bluetooth-GPS-ontvanger-voor-iPhone-iPad-iPod-14265845.htm gehoord dat die goed werkt. Zijn vast meerdere mogelijkheden/ merken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gustf; 08-05-11 om 18:05. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is je iPad al ge-jailbreaked? Zoja dan kan je via Cydia de app "BTStack"voor plm. € 3.00 aanschaffen en installeren.
Deze app zorgt ervoor dat je externe GPS-Muis (in mijn geval een Adapt AD-350) herkend wordt en werkt totnutoe perfect met alle navigatie-apps die ik gevonden heb. Hij herkent ook mijn Nokia N73 telefoon maar heb het nog niet op mijn telefoon uitgetest. Succes, Gryta |
|
|||
|
|||
Ik heb de Ipad2 met versie 4.3.3 daar is nog geen jailbreak voor. Ik vind dat jailbreaken ook een beetje gevaarlijk.
|
|
|||
|
|||
Hi,
Ook voor de 4.3.3 Firmware is een jailbreaker. Ik heb afgelopen zaterdag (7 mei dus) mijn Wi-Fi 32GB iPad ge-update naar 4.3.3 en daarna gejailbreaked zonder verdere problemen. Je moet echter wel secuur werken en als het goed is kan je altijd terug naar de laatste originele firmware versie (dus in jouw geval 4.3.3) Sorry maar zag telaat dat je een iPad2 hebt en daar is idd nog geen JB voor. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een iPad 1 16gb met Wi-Fi en heb btstack gps gekocht maar kan deze niet koppelen met mijn htc desire. Als ik btstack open zie ik wel mijn telefoon in het rijtje staan maar als ik erop klik blijft er staan connecting. Bluetooth en gps staan aan op de desire. Iemand een idee ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: ipad Wi-Fi icm externe gps. Jailbreak nodig? | pinokkia | Jailbreak | 7 | 16-06-11 17:25 |
Iphone 4 gebruiken als externe gps ontvanger voor ipad?? | maximvdh | iPad Apps | 1 | 29-01-11 14:23 |
Hardware: [iPhone 2G] Externe GPS ontvanger | stefanvangelder | iPhone Navigatie | 4 | 23-08-09 18:59 |
Navigon: FW3.0 Navigon met externe GPS | Reloader | iPhone Navigatie | 56 | 20-08-09 22:36 |
|
|