iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   mogelijkheden met AV Component kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/92136-mogelijkheden-av-component-kit.html)

deseep 31-05-11 20:01

mogelijkheden met AV Component kit
 
Hallo allemaal,

Ik heb een (officiele) AV Component kabel van Apple gehaald, omdat ik dacht dat ik daarmee alles wat ik op de Ipad zag zou kunnen delen met de TV. (Panasonic Viera MET AV Component). Nu heb ik hem aangesloten en kan tot dusver alleen films zien die ik op de PAD heb gezet (MP4 en films van mijn HD PANASONIC Limux fotocamera). Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat ik ook foto's zou kunnen showen en met vooral de App van RTL-XL zou kunnen gebruiken (net als uitzending gemist). Wel krijg ik van die laatste 2 het geluid binnen over de TV. Doe ik iets verkeerd? moet ik ergens iets instellen op de PAD? Of is het gewoon niet mogelijk om een steaming via de IPAD naar de TV te sturen?
Alvast bedankt voor jullie support!

Johan!

Peernij 31-05-11 21:47

als je een iPad 1 hebt zal dit wel normaal zijn. Toevallig afgelopen week een Youtube film hierover gezien. Dit werkt volgens mij wel bij de ipad2

uitsmijter 31-05-11 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deseep (Bericht 678593)
Hallo allemaal,

Ik heb een (officiele) AV Component kabel van Apple gehaald, omdat ik dacht dat ik daarmee alles wat ik op de Ipad zag zou kunnen delen met de TV. (Panasonic Viera MET AV Component). Nu heb ik hem aangesloten en kan tot dusver alleen films zien die ik op de PAD heb gezet (MP4 en films van mijn HD PANASONIC Limux fotocamera). Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat ik ook foto's zou kunnen showen en met vooral de App van RTL-XL zou kunnen gebruiken (net als uitzending gemist). Wel krijg ik van die laatste 2 het geluid binnen over de TV. Doe ik iets verkeerd? moet ik ergens iets instellen op de PAD? Of is het gewoon niet mogelijk om een steaming via de IPAD naar de TV te sturen?
Alvast bedankt voor jullie support!

Johan!

Ik heb gister ook de digitale AV adapter van Apple binnengekregen.
Maar alles wat ik met de iPad doe krijg ik ook te zien op mijn TV (toevallig ook een Panasonic Full HD Viera) Foto's, films, Apps,games zelf als ik ga surfen met Safari krijg je dat te zien...is wel een iPad 2..

Peernij 01-06-11 09:24

Klopt, kijk maar YouTube - ‪Apple Digital AV/HDMI Adapter for iPad 2, iPhone 4, iPad, iPod touch 4G (Review)‬‏

DJ41 14-06-11 13:33

Hij heeft het over een COMPONENT kabel en geen HDMI.... :confused:

Yvonne85 26-07-11 11:40

AV component kit en AVplayer HD
 
Hoi Allemaal,

Ik ben hier nieuwe en zal me even een beetje voorstellen. Ik ben Yvonne 25 jaar en kom uit Vlissingen.
Ik heb een hele mooie Ipad 1 waar ik heel veel plezier aan beleef.
Om nou niet elke film die ik heb om te moeten zetten naar het Apple format gebruik ik de AVplayer HD om mijn filmpjes op de Ipad te bekijken.
Nu heb ik gister een AV kabel gekocht (drie stekkers geel rood wit van apple zelf) met de hoop dat ik dan lekker een filmpje die op de Ipad staat op de tv kan kijken.
Ik krijg echter alleen maar geluid wanneer ik iets via de AVplayer afspeel. Wanneer ik video app van apple gebruik heb ik wel beeld en geluid.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ben al een tijdje aan het zoeken op het internet maar vind alleen maar jailbreaken iets wat ik niet wil! Ik hoef ook niet alles te zien van mijn Ipad op tv alleen maar een filmpje kijken.

Kan het zijn dat de AVplayer alleen maar in HDMI uitzend? Mijn tv heeft geen HDMI ingang. Is er misschien een andere player die alle bestandsformaten afspeelt en ook op de tv kan? Ben bij de AVplayer beland nadat ik bij alle "gratis" players alleen geluid had met koptelefoon. Ben erg tevreden over de AVplayer.

Alvast heel erg bedankt voor de mogelijke hulp.

Yvonne


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.