//

mogelijkheden met AV Component kit

mogelijkheden met AV Component kit discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een (officiele) AV Component kabel van Apple gehaald, omdat ik dacht dat ik daarmee alles wat ik op de Ipad zag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-05-11, 21:01
deseep deseep is offline
 
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard mogelijkheden met AV Component kit

Hallo allemaal,

Ik heb een (officiele) AV Component kabel van Apple gehaald, omdat ik dacht dat ik daarmee alles wat ik op de Ipad zag zou kunnen delen met de TV. (Panasonic Viera MET AV Component). Nu heb ik hem aangesloten en kan tot dusver alleen films zien die ik op de PAD heb gezet (MP4 en films van mijn HD PANASONIC Limux fotocamera). Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat ik ook foto's zou kunnen showen en met vooral de App van RTL-XL zou kunnen gebruiken (net als uitzending gemist). Wel krijg ik van die laatste 2 het geluid binnen over de TV. Doe ik iets verkeerd? moet ik ergens iets instellen op de PAD? Of is het gewoon niet mogelijk om een steaming via de IPAD naar de TV te sturen?
Alvast bedankt voor jullie support!

Johan!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-05-11, 22:47
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

als je een iPad 1 hebt zal dit wel normaal zijn. Toevallig afgelopen week een Youtube film hierover gezien. Dit werkt volgens mij wel bij de ipad2
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #3  
Oud 01-06-11, 00:28
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deseep Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik heb een (officiele) AV Component kabel van Apple gehaald, omdat ik dacht dat ik daarmee alles wat ik op de Ipad zag zou kunnen delen met de TV. (Panasonic Viera MET AV Component). Nu heb ik hem aangesloten en kan tot dusver alleen films zien die ik op de PAD heb gezet (MP4 en films van mijn HD PANASONIC Limux fotocamera). Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat ik ook foto's zou kunnen showen en met vooral de App van RTL-XL zou kunnen gebruiken (net als uitzending gemist). Wel krijg ik van die laatste 2 het geluid binnen over de TV. Doe ik iets verkeerd? moet ik ergens iets instellen op de PAD? Of is het gewoon niet mogelijk om een steaming via de IPAD naar de TV te sturen?
Alvast bedankt voor jullie support!

Johan!
Ik heb gister ook de digitale AV adapter van Apple binnengekregen.
Maar alles wat ik met de iPad doe krijg ik ook te zien op mijn TV (toevallig ook een Panasonic Full HD Viera) Foto's, films, Apps,games zelf als ik ga surfen met Safari krijg je dat te zien...is wel een iPad 2..
  #4  
Oud 01-06-11, 10:24
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Klopt, kijk maar YouTube - ‪Apple Digital AV/HDMI Adapter for iPad 2, iPhone 4, iPad, iPod touch 4G (Review)‬‏
  #5  
Oud 14-06-11, 14:33
DJ41 DJ41 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Hij heeft het over een COMPONENT kabel en geen HDMI....
  #6  
Oud 26-07-11, 12:40
Yvonne85 Yvonne85 is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Vlissingen
Berichten: 6
Standaard AV component kit en AVplayer HD

Hoi Allemaal,

Ik ben hier nieuwe en zal me even een beetje voorstellen. Ik ben Yvonne 25 jaar en kom uit Vlissingen.
Ik heb een hele mooie Ipad 1 waar ik heel veel plezier aan beleef.
Om nou niet elke film die ik heb om te moeten zetten naar het Apple format gebruik ik de AVplayer HD om mijn filmpjes op de Ipad te bekijken.
Nu heb ik gister een AV kabel gekocht (drie stekkers geel rood wit van apple zelf) met de hoop dat ik dan lekker een filmpje die op de Ipad staat op de tv kan kijken.
Ik krijg echter alleen maar geluid wanneer ik iets via de AVplayer afspeel. Wanneer ik video app van apple gebruik heb ik wel beeld en geluid.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ben al een tijdje aan het zoeken op het internet maar vind alleen maar jailbreaken iets wat ik niet wil! Ik hoef ook niet alles te zien van mijn Ipad op tv alleen maar een filmpje kijken.

Kan het zijn dat de AVplayer alleen maar in HDMI uitzend? Mijn tv heeft geen HDMI ingang. Is er misschien een andere player die alle bestandsformaten afspeelt en ook op de tv kan? Ben bij de AVplayer beland nadat ik bij alle "gratis" players alleen geluid had met koptelefoon. Ben erg tevreden over de AVplayer.

Alvast heel erg bedankt voor de mogelijke hulp.

Yvonne
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iemand ervaring met Apple Camera Connection Kit Elidb iPad accessoires en onderdelen 5 31-05-11 18:22
Foto's verwerken met Camera Connection Kit harrys iPad accessoires en onderdelen 21 01-04-11 02:42
Externe hd aan de iPad met camera kit? Davidgilmour iPad accessoires en onderdelen 15 26-09-10 16:21
Camera Connection Kit en filmpjes gemaakt met Canon Jacqie iPad accessoires en onderdelen 13 05-08-10 21:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.