Hoes met rubberen keyboard gezocht discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag iedereen, Deze week zat ik in Corfu op vakantie en zag daar iemand met een iPad. Deze persoon had een hoes die er mooi ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoes met rubberen keyboard gezocht
Dag iedereen,
Deze week zat ik in Corfu op vakantie en zag daar iemand met een iPad. Deze persoon had een hoes die er mooi uitzag (leer) met daarin een keyboard genaaid van rubber. Het tokkelde goed (toch van op een afstand). Nu was de persoon al weg vooraleer ik hem kon vragen welk type het was (en ik vermoed dat hij Grieks sprak). Zijn er mensen die weten wat ik daar zag? Ik ben namelijk aan het overwegen om een iPad te kopen op voorwaarde dat ik er vlot op kan typen. Alvast heel erg bedankt! Sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk eens rond op dealextreme daar heb je veel hoezen voor een goede prijs.
|
|
|||
|
|||
Werkt met een bluetooth toetsenbordje. Volgens mij maakt Trust die dingen ook. Meen iets van 80 euro.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rand iets open tussen rubberen strip en unibody | Swiftly | iPad algemeen | 3 | 24-04-11 23:53 |
iPad hoes met notebook? | Doomi | iPad algemeen | 1 | 03-04-11 13:19 |
Gezocht: hoes ideaal voor op ski | Mcmichel | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 29-01-11 13:30 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
Apple hoes en sillicone hoes | thomth | iPad algemeen | 9 | 30-09-10 10:59 |
|
|