iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Geen Adobe op iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/100033-geen-adobe-op-ipad.html)

Dylan2104 06-10-11 13:11

Geen Adobe op iPad
 
Sinds kort in het bezit van ipad2!
Kan echter veel bestanden, en pagina's niet openen, omdat iPad geen Adobe toestaat!
Wat nu?

Jordi91 06-10-11 14:36

Dat wist je eigenlijk toch al voor je de ipad kocht? Volgens mij heb je ook zo iets als iswifter in de app store waar het wel mee kan :)

Dylan2104 06-10-11 14:53

Neen! Gekocht voor andere toepassingen!
Pas later me er een beetje in gaan verdiepen.
Kunnen vaststellen dat er heel wat beperkingen zijn,

Jordi91 06-10-11 15:11

hmm dat is wel balen dan inderdaad. Maar ik heb net iswifter gebruikt en dan pakt die de flash paginas wel. Misschien zijn er meer internetbrowsers op de ipad die flash gaan ondersteunen maar daar heb ik gee verstand van.

Bomans 06-10-11 15:13

Een toestel kopen zonder de specs te kennen ...

Over een weloverwogen aankoop gesproken ...

Jordi91 06-10-11 15:15

Kwam ook dit tegen Skyfire VideoQ: bekijk Flash-video

Dylan2104 06-10-11 15:50

Luxe probleem! Koop vaker op emotie.

apotheosis 07-10-11 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jordi91 (Bericht 710371)

Skyfire is voor zover ik weet alleen voor filmpjes.

Iswifter en puffin zijn alvast 2 apps die flashfilmpjes en sites openen, de meeste zaken lukken toch alhoewel ik vandaag effe bij puffin merkte deze een youtube filmpje die ik nie kon afspelen niet volledig aan de correcte snelheid afspeelde maar goed, tis nog altijd beter iets dan niets.

Nog een voorbeeldje; ik zie speel online mee met euromillions/de lotto in belgie (weet nie hoe da zit in nederland).
Als ik daar de kottekes wil zien gaat het niet als ik het via de safari webbrowser doe omdat deze met flash zijn, als ik puffin gebruik en hetzelfde doe verschijnen de kottekes paar sec nadien wel en kan ik zo via de ipad en zelfs iphone meedoen aan de lotto/euromillions online.

mail.eve 07-10-11 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan2104 (Bericht 710376)
Luxe probleem! Koop vaker op emotie.

:confused::confused:

Dan is er dus geen probleem! Opgelost, gewoon andere sites bezoeken waar je wel op kunt, scheelt emotie en tijd.:d

TouchMe 07-10-11 21:15

Vraag me regelmatig af welke pagina's je moet bezoeken om last te hebben van het geen-flash-hebben. Het zal wel aan mij liggen maar op de sites die ik bezoek werkt alles prima.:D

5youXpuppet5 10-10-11 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 710872)
Vraag me regelmatig af welke pagina's je moet bezoeken om last te hebben van het geen-flash-hebben. Het zal wel aan mij liggen maar op de sites die ik bezoek werkt alles prima.:D

Idd, ik heb er eigenlijk ook nog nooit last van gehad op op de autoconfigurators na. Die van Mercedes/BMW etc werken allemaal niet.

apotheosis 10-10-11 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 (Bericht 711974)
Idd, ik heb er eigenlijk ook nog nooit last van gehad op op de autoconfigurators na. Die van Mercedes/BMW etc werken allemaal niet.

Ik heb da hier al gezegd; ik speel mee met lotto/euromillions online, via safari kan ik praktisch alles doen behalve de kottekes invullen gaat niet, werkt mee flash :), via puffin en iswifter verschijne de kottekes wel en kan ik ook ingeven enz....

Soms gebeurt het ik zelfs youtube filmpjes nie kan zien die bv op facebook zijn gepost.

Maar echt veel gebeurt het niet ik flash nodig heb, vind dat vele mensen dat nogal overroepen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.