//

Welk apple id gekoppeld aan Game Center nickname?

Welk apple id gekoppeld aan Game Center nickname? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat de voorwaarden weer eens waren gewijzigd en opnieuw moest accepteren en je daarna weer verplicht opnieuw in Game Center moet inloggen (ik wordt toch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-11, 20:44
headliner headliner is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Question Welk apple id gekoppeld aan Game Center nickname?

Omdat de voorwaarden weer eens waren gewijzigd en opnieuw moest accepteren en je daarna weer verplicht opnieuw in Game Center moet inloggen (ik wordt toch ook zo moe van die Apple gasten!!) zit ik met een probleem op een tweede iPad:

- ik weet het wachtwoord van dat Game Center account niet
- ik weet niet onder welk e-mail adres deze is geregistreerd
- ik weet niet aan welk apple id deze is gekoppeld
- ik weet alleen de Game Center nickname

Ik kan me niet herinneren dat ik voor dat account ooit een e-mail adres heb opgegeven en heb de geboortedatum ook niet correct ingevuld aangezien je raar genoeg pas vanaf 13 jaar gebruik mag maken van Game Center terwijl sommige games met verplichte Game Center gebruik ook voor jonge gamertjes te spelen zijn.

Hoe kan ik nou het wachtwoord resetten van een Game Center account?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
game center, support



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kom jij aan je gebruikersnaam/nickname? King1987 Chat en geruchten 146 29-09-13 06:20
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld bababakkus iTunes 6 30-12-08 23:38
Nummer laten zien gekoppeld aan contacten iFilip iPhone algemeen 2 01-03-08 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:53.