//

iPad blijft hangen op "herstel van iPad bij Apple controleren"

iPad blijft hangen op "herstel van iPad bij Apple controleren" discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Morguh.... Hopelijk kan iemand mij heklpen: heb vannacht mijn iPad 1 proberen te updaten naar 5.0 Alles leek goed te gaan totdat ik bij "herstel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-10-11, 09:08
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard iPad blijft hangen op "herstel van iPad bij Apple controleren"

Morguh....

Hopelijk kan iemand mij heklpen: heb vannacht mijn iPad 1 proberen te updaten naar 5.0

Alles leek goed te gaan totdat ik bij "herstel van iPad bij apple controleren" aankwam. Daar hangt iTunes nu precies 3 uur op.

als ik iTunes wil afsluiten geeft hij aan dat dat niet kan omdat hij bezig is iPad te herstellen....

heeft iemand een tip hoe ik nu verder moet gaan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-10-11, 12:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Nee, heb hetzelfde soort probleem. Op mijn iPod is OS 5.0 keurig geïnstaleerd, maar de iPad lukte niet. Er kwam na uren de mededeling dat er bij het copiëren van de iPad een fout was opgetreden en dat, als ik op "doorgaan" zou klikken alles op de iPad verloren zou gaan. Dus al mijn aankopen, niet alleen via iTunes, maar ook al mijn tijschriften, kranten en boeken. Dus ik ga eerst maar inventariseren wat ik allemaal gekocht heb. Waardeloze situatie!!
  #3  
Oud 13-10-11, 12:19
mbucakoz mbucakoz is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
Morguh....

Hopelijk kan iemand mij heklpen: heb vannacht mijn iPad 1 proberen te updaten naar 5.0

Alles leek goed te gaan totdat ik bij "herstel van iPad bij apple controleren" aankwam. Daar hangt iTunes nu precies 3 uur op.

als ik iTunes wil afsluiten geeft hij aan dat dat niet kan omdat hij bezig is iPad te herstellen....

heeft iemand een tip hoe ik nu verder moet gaan?
Heb je iets bij "hosts" veranderd?? Bij mij had ik de zelfde probleem, door de melding 3194 heb ik bij hosts de link uitgehaald, toen bleeft het hangen..Maar heb dat daarna opgelost...
  #4  
Oud 13-10-11, 12:19
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Je aankopen staan gewoon in Itunes. Die ben je ook niet kwijt.

Omdat de "hele wereld" gisteren bezig was, duurde het erg lang, bij mijn iphone moest ik ook herstellen daardoor.
Hioj gaf zelf de recentste reserve kopie aan en klaar is klara...
  #5  
Oud 13-10-11, 13:20
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

ik heb niets verandert... staat nu nog steeds opzelfde scherm. nu al vanaf 5.00 uur vanmorgen! 7,5 uur !!! Mijn laptop wil niet eens afsluiten: krijg steeds melding: kan niet afsluiten aagezien iTune bezig is iPad te herstellen....

en nu?
  #6  
Oud 13-10-11, 13:26
mbucakoz mbucakoz is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
ik heb niets verandert... staat nu nog steeds opzelfde scherm. nu al vanaf 5.00 uur vanmorgen! 7,5 uur !!! Mijn laptop wil niet eens afsluiten: krijg steeds melding: kan niet afsluiten aagezien iTune bezig is iPad te herstellen....

en nu?
Gewoon control+alt+delete doen en computer opnieuw starten en waarschuinlijk zal je ipad op itunes beeld blijven hangen, weer aansluiten aan itunes en direct herstellen..Probeer het nogmaals gebeurd niks heb dat ook gedaan Omdat ik al eerder reservekopie heb gemaakt druk ik op herstel plaats van bijwerken...
  #7  
Oud 13-10-11, 13:50
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnnybt Bekijk bericht
Alles leek goed te gaan totdat ik bij "herstel van iPad bij apple controleren" aankwam. Daar hangt iTunes nu precies 3 uur op.

als ik iTunes wil afsluiten geeft hij aan dat dat niet kan omdat hij bezig is iPad te herstellen....

heeft iemand een tip hoe ik nu verder moet gaan?
Ik heb dit gisteravond ook gehad. Heb uiteindelijk de iPad los gekoppeld en uit DFU mode gehaald. iTunes bleef gewoon bezig met "herstel van iPad bij apple controleren". Ik heb uiteindelijk de pc uitgezet (dus iTunes gewoon gekilled).
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #8  
Oud 13-10-11, 15:21
thunderstorm thunderstorm is offline
• iOS 4.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 4
Standaard

dit heeft voor mij gewerkt...

Ga naar terminal.app in programma's/hulpprogramma's
start terminal.app (is voor de mac)

type: sudo nano /etc/hosts

zonodig je paswoord invoeren..

ga dan met je pijltjes toets (niet met je muis) naar alle gs.apple.com + ip nummers en verwijder deze.

sla op met ctrl -O en druk op enter
afsluiten doe je met ctrl-X

je kan het testen door in je browser http://gs.apple.com/ te typen, als je een 404 error ziet is het gelukt.

download ios 5.

start itunes 10.5, druk op herstel met je alt knop ingedrukt en zoek de gedownloade ios 5

succes

als je ipad of iphone niet meer start, dan door de startknop en homebutton gelijktijdig ingedrukt te houden totdat de dfu verschijnt.. dan herstel met je alt knop ingedrukt. als je bovenstaande gedaan hebt ;-)
  #9  
Oud 13-10-11, 17:25
Pako Pako is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk vanochtend opnieuw laten bijwerken en bij thuiskomst vanmiddag was mijn iPad bijgewerkt. Blijkbaar konden de Apple-servers de drukte even niet aan.
  #10  
Oud 14-10-11, 08:32
johnnybt johnnybt is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Velp
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbucakoz Bekijk bericht
Gewoon control+alt+delete doen en computer opnieuw starten en waarschuinlijk zal je ipad op itunes beeld blijven hangen, weer aansluiten aan itunes en direct herstellen..Probeer het nogmaals gebeurd niks heb dat ook gedaan Omdat ik al eerder reservekopie heb gemaakt druk ik op herstel plaats van bijwerken...
dit bracht voor mij de oplossing... pfff.. gelukkig maar....

daarna gebeurde hetzelfde met mijn iPhone maar ook hier werkte deze methode gewoon.

dank jullie!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3G blijft hangen op apple logo met "bezig-rondje" arierammelaar Jailbreak 1 24-09-11 14:35
iPad Herstel blijft steken op "iPad-Software herstellen..." iPhone3G_Olé iPad algemeen 3 28-07-10 12:26
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" whazzzup Jailbreak apps en thema's 2 23-06-10 23:24
Hangt bij " controleren van herstel " labo46 iPhone algemeen 11 20-07-09 14:43
Mac OS X: iTunes blijft de melding geven: "herstel vanaf de reservekopie van iphone - datum" ErickJacobs iTunes 0 18-08-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.