iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   App blijven op wachten staan (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/100975-app-blijven-op-wachten-staan.html)

zwakhalen 14-10-11 13:27

App blijven op wachten staan
 
nadat ik ios 5 erop heb gezet blijven alle geinstaleerde apps op de ipad op wachten staan. Als ik ze in itunes aanvink voor te installeren gaan ze naar de ipad alleen ze installeren niet. Wachten blijft eronder staan. Hoe kan ik dit oplossen.

ipwned 14-10-11 16:32

Ligt niet aan je Ipad is nu ook bij mij terwijl ik gister nog met gemak Apps kon downloaden denk dat er iets mis is met de AppStore

Wimpan 15-10-11 11:37

Zelfde probleem, afwachten dus.

Tommd 03-12-11 08:10

Hallo allemaal, Ook ik heb na 5.0 en 5.1 installatie het wachten op updaten van de apps.
Ik lees in forums dat restart (knop van boven en ophet scherm tegelijk) of zelfs een ander Wi-Fi netwerk kan helpen. Maar helaas niet bij mij.
Ook een hele nieuwe installatie bracht maar tijdelijk soelaas..
Wie kan me helpen?

Gr, Tom

alex0703 05-12-11 22:16

Er staan bij mij 6 apps gereed voor update. De iconen van deze apps verschijnen op mijn iPad als ik Update alles tap, maar onder de iconen staat Wachten, al uren lang. Heb dit eerder gehad en na een dag of langer was de update toen toch gelukt. Er is niets mis met de Wi-Fi verbinding of het account. Apps verwijderen en opnieuw downloaden helpt niet, rebooten ook niet, aansluiten op iTunes ook niet.
Ik zie dat ik niet de enige ben...

KlaasKippegaas 08-12-11 08:45

Hallo ik ben nieuw hier en dit word m'n eerste post :)

Ik had dit probleem ook nadat ik wat podcasts aan het downloaden was. Het downloaden van de podcast is blijven hangen en de andere apps wachten schijnbaar tot de downloads van de podcast zijn voltooid.

Oplossing:
Verwijder je podcasts die aan het downloaden zijn door de volgende handeling uit te voeren:

1 Press the "Home" button just below the Ipad touchscreen to return to the Ipad's home screen.


2 Tap the "iTunes Store" app.


3 Tap "Downloads" in the lower-right corner of screen.


4 Locate the incomplete podcast episode you want to delete from your iPhone.


5 Slide your finger across the name of the incomplete podcast.


6 Tap the red "Delete" button that appears to remove the incomplete podcast from your iPhone.



Nadat bij mij de podcasts weg waren gingen de apps vanzelf verder met updaten en installeren.

Succes.

Mvg,

KlaasKippegaas

alex0703 08-12-11 08:59

Opgelost!
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KlaasKippegaas (Bericht 743843)
Hallo ik ben nieuw hier en dit word m'n eerste post :)

Ik had dit probleem ook nadat ik wat podcasts aan het downloaden was. Het downloaden van de podcast is blijven hangen en de andere apps wachten schijnbaar tot de downloads van de podcast zijn voltooid.

Nadat bij mij de podcasts weg waren gingen de apps vanzelf verder met updaten en installeren.

Ja, dat is de oplossing! Bij mij was er ook een podcast blijven hangen.
Bedankt!

KlaasKippegaas 08-12-11 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alex0703 (Bericht 743847)
Ja, dat is de oplossing! Bij mij was er ook een podcast blijven hangen.
Bedankt!

Graag gedaan!

Anki 20-12-11 16:22

Bij mij niet
 
Bij mij helpt het niet op de Ipad. Moet je er met je vinger overheen schuiven? Dan gebeurt er niets. Ik weet trouwens ook niet wat wwn podcast is, ik probeer alleen een film te downloaden...Wat kan ik doen?

colliehome 20-12-11 16:25

Als je een film wil doanloaden gaat dit natuurlijk wel een tijdje duren. Heb je genoeg geduld?

Anki 20-12-11 16:35

Hij staat al vier dagen op wachten...

Beech43 20-12-11 16:53

En de film of iets anders dat je aan het downloaden bent ? Hoe vol is je iPad ?

Anki 20-12-11 16:59

De fim is aan het downloaden, verder niks. Ipad is zeker niet vol. Er staan geen films op en verder iets van 30 nummers muziek

Beech43 20-12-11 17:15

Stop het downloaden van de film, of wacht tot deze volledig gedownload is. De apps zullen dan geïnstalleerd worden en anders verbind je de iPad met iTunes, vink alle apps uit en synchroniseer dan verdwijnen alle apps van je iPad. Koppel je iPad los en verbindt 'm weer. Herhaal dit met alle apps aangevinkt die je weer op je iPad wilt hebben

Tommd 20-12-11 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anki (Bericht 748265)
Bij mij helpt het niet op de Ipad. Moet je er met je vinger overheen schuiven? Dan gebeurt er niets. Ik weet trouwens ook niet wat wwn podcast is, ik probeer alleen een film te downloaden...Wat kan ik doen?

Probeer een ander Wi-FiNetwerk te zoeken; dat wil ook nog wel eens helpen!

Anki 20-12-11 17:39

@beach Het probleem is juist dat die film blijft hangen op wachten, niet de apps!
@tommd vandaag heeft hij de hele dag op het Wi-Finetwerk van nijn werk gestaan, daar lukte het ook niet
Ik vond nog een forumitem hierover en daar dacht iemand dat dit gebeurt als je meerdere accounts gebruikt voor itunes. Maar daar kom ik ook niet verder mee...

Tommd 20-12-11 17:56

Anti, heb je de restant al geprobeerd? Dwz houdt het kleine zwarte knopje gelijk in terwijl je op je ronde scherm knop drukt.
Hij reebout nu...

Ook kan je je webaccount refreshen, ga naar instellingen, wiki.netwerken, drukt op je Wi-Finetwerk en vernieuw de lease.

Sukses, tom

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2011 om 17:58 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommd (Bericht 748304)
Anti, heb je de restant al geprobeerd? Dwz houdt het kleine zwarte knopje gelijk in terwijl je op je ronde scherm knop drukt.
Hij reebout nu...

Ook kan je je webaccount refreshen, ga naar instellingen, wiki.netwerken, drukt op je Wi-Finetwerk en vernieuw de lease.

Sukses, tom

Ik moet nodig automatisch corrigeren uitzetten want bovenstaande grammatica is vreselijk ik hoop dat je het kunt lezen!

Anki 20-12-11 19:22

Ik heb beide nu gedaan, @tommd. Punt is wel dat mocht hij nu het downloaden van de film hervatten, ik dat pas merk zodra de film ook gedownload is. Ik zie dus niet direct of het gewerkt heeft. Ik wacht wel even af nu en laat het daarna weten. Bedankt in elk geval...

Anki 23-12-11 23:34

Nou, vandaag begon hij opeens met downloaden en ma een klein uurtje stond hij erop! Ik had het al opgegeven...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:01.