Ipad geeft aan Simlock actief
Hallo,
Zojuist Ipad geupdated met 5.0 software. Ipad start opnieuw op, maar nu krijg ik op het scherm de volgende melding: Simlock actief Plaats een geldige simkaart zonder pincode om de iPad te activeren. Ik heb geen geldige simkaart zonder pincode. Op Itunes krijg ik de volgende melding als ik naar mijn ipad ga: De SIM-Kaart in deze Iphone is met een PIN gelocked. U moet een nieuwe versie van iTunes installeren en uw Iphone opnieuw verbinden. Volgens iTunes heb ik al de nieuwste versie. Ook krijg ik nu alleen Ipad te zien, voorheen Ipad van Karen Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Karen |
Al geprobeerd de kabel even uit je iPad te halen en er daarna weer in te doen?
|
Je moet de pincode even van je toestel halen denk ik :)
|
@Alvani: al geprobeerd. Werkt helaas niet.
@Peter: hoe bedoel je? Ik heb volgens mij nog nooit een pincode hoeven in te voeren op mijn ipad. Ik had wel een simkaart, maar abonnement al een ruim een half jaar opgezegd. Simkaart eruit gehaald en weggegooid. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:14. |