ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wilde omdat ik mijn ipad naar IOS5 wilde updaten, er eerst eens alles van verwijderen, omdat ik dan 'opnieuw' zou kunnen beginnen, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad 1 - 'wissen' - enkel zwart scherm met aplle logo wordt weergegeven
Hallo,
ik wilde omdat ik mijn ipad naar IOS5 wilde updaten, er eerst eens alles van verwijderen, omdat ik dan 'opnieuw' zou kunnen beginnen, dus ik klik op wis gegevens, en nadien gaat de ipad in een soort modus met alleen een zwart scherm met het apple logo erop. Als ik de ipad aan de comp. koppel, herkent deze hem niet. Ik heb de ipad ook al eens uitgezet, en terug opgezet en ook dat helpt niet. Wat zou er aan de hand kunnen zijn, en hoe zou ik het probleem kunnen oplossen ? Hopelijk weten jullie raad, ... Dries |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
ipad, problemen, wissen, zwart scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone wordt heet en scherm blijft zwart | Robert92x | iPhone algemeen | 0 | 10-09-11 00:13 |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
iPhone 3 gs 32 gig enkel scherm met kabel en iTunes | el_vinio | iTunes | 3 | 20-01-10 22:22 |
Aplle logo blijft erop staan, Itunes blokkeert | kwabje | Archief | 3 | 19-01-09 21:17 |
altijd zwart scherm met apple logo | swings | Unlock [archief] | 2 | 17-02-08 13:59 |
|
|