//

iPad voor ouderen

iPad voor ouderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPad van mijn ma is uitgeleend aan mijn opa en oma, zij hebben geen computer, wel geprobeerd maar dat muis en toetsenbord komt er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-11, 11:13
Santix Santix is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Question iPad voor ouderen

De iPad van mijn ma is uitgeleend aan mijn opa en oma, zij hebben geen computer, wel geprobeerd maar dat muis en toetsenbord komt er niet in... Nu zijn ze helemaal gek van de iPad omdat het gewoon werkt zoals je wilt dat het werkt. Makkelijk, niet teveel gedoe. Maar, zij zijn dus echt leken op het gebied van computers en iPads, nooit zoiets gehad. Zijn er guides of tutorials die senioren leren hoe ze de iPad moeten gebruiken, en dan in het Nederlands, want Engels kunnen ze niet. Ik kwam vooral op engelse terecht. En graag ook gratis.

Thanks alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 14:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Santix Bekijk bericht
De iPad van mijn ma is uitgeleend aan mijn opa en oma, zij hebben geen computer, wel geprobeerd maar dat muis en toetsenbord komt er niet in... Nu zijn ze helemaal gek van de iPad omdat het gewoon werkt zoals je wilt dat het werkt. Makkelijk, niet teveel gedoe. Maar, zij zijn dus echt leken op het gebied van computers en iPads, nooit zoiets gehad. Zijn er guides of tutorials die senioren leren hoe ze de iPad moeten gebruiken, en dan in het Nederlands, want Engels kunnen ze niet. Ik kwam vooral op engelse terecht. En graag ook gratis.

Thanks alvast
http://manuals.info.apple.com/nl_NL/...andleiding.pdf

mss het dit is dan?

http://appletips.nl/de-nederlandse-i...ng-downloaden/


Ge moet maar anders zelf eens zoeken via google he, daar vind ge dat dus wel.

Gaan ze daar dan aan uitgeraken? Denk dat dat onbegonnen werk zal zijn.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 19-10-11 om 14:28.
  #3  
Oud 19-10-11, 14:52
Rens100 Rens100 is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 10
Standaard

Toevallig heb ik een paar dagen geleden ook voor mijn vader van 85 een iPad gekocht. Ik denk dat je die mensen geen manual moet geven. Uiteraard ook geen apps laten installeren. Installeer zelf even de apps met interessegebieden van hen en leg het even geduldig uit. Werkte bij m'n vader perfect. Nu.nl, kranten apps, teletekst, etc. het gaat prima allemaal. Maak het vooral niet te moeilijk, doe het net als bij kinderen: laat ze vooral lekker spelen.
Reageren

Labels
guide, ipad, ouderen, senioren, tutorial



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 Rubske iPad algemeen 18 20-03-11 11:07
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn kees lam Unlock [archief] 1 13-11-08 19:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:34.