//

Video's van ipad 2 op pc zetten

Video's van ipad 2 op pc zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had gehoopt dat ik met de nieuwste versie van ios en met icloud men zelfgefilmde video's met men ipad 2 zou kunnen overzetten naar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-10-11, 12:05
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard Video's van ipad 2 op pc zetten

Ik had gehoopt dat ik met de nieuwste versie van ios en met icloud men zelfgefilmde video's met men ipad 2 zou kunnen overzetten naar men Windows pc maar dat lukt niet tot nu toe.

Ik kan enkel een fragment van de video via e-mail doorsturen want de volledige video van 10 min is te zwaar volgens het systeem.

Bestaat er een manier om je video's van een ipad 2 over te zetten naar je pc?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 14:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Zou dat niet via Wi-Fi werken met de app photosync?(ik weet foto's perfect werken, filmpjes ga je moeten nagaan).
Heb dat in feite zelf nog nooit gedaan, ik steek voor deze gewoon de kabel in de pc en zet zo mijn filmpje die ik heb gemaakt op de iphone/ipad over naar de pc.
  #3  
Oud 19-10-11, 19:09
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Foto's overzetten gaat nu automatisch met icloud hé maar een optie voor video's is er (blijkbaar nog)niet ,ook niet via itunes of zie ik iets over het hoofd?

Voor bestanden over te zetten van je ipad op pc heb je in principe nu geen kabel meer nodig hé apotheosis?
Met de app photosync heb ik nog geen ervaring.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 20-10-11 om 01:35.
  #4  
Oud 21-10-11, 18:23
Jader Jader is offline
 
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 9
Standaard

Er is een handige app genaamd photo transpher app oid. Het werkt wel goed voor mij. Je krijgt een code, die typ je in je browser en dan krijg je alle foto's en filmpjes van je ipad te zien. En dan gewoon downloaden en dan zit het op je pc.
Hoopt dat ik heb geholpen.
  #5  
Oud 21-10-11, 23:40
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Thx Jader,
is het dan photo transfer app van Enrique Rodriguez dat je bedoelt van 2,39€?
  #6  
Oud 22-10-11, 02:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Thx Jader,
is het dan photo transfer app van Enrique Rodriguez dat je bedoelt van 2,39€?
Klopt, ik heb die ook.

Ik heb net met ipad 2 effe gefilmd en de app photosync gebruikt en kan dat filmpje draadloos overzetten naar de pc (moet wel adres ingeven op de pc).
De app die jader heeft gepost doet hetzelfde .

Ik weet alleen nie hoe ik mijn filmpje recht voor me ziet en kan doen kantelen want hetgeen ik nochthans recht heb gefilmd is gewoon op z'n zij gekantelt en toont zo mijn filmpje, wil niemand nie dus als iemand de oplossing weet .

Laatst gewijzigd door apotheosis; 22-10-11 om 02:44.
  #7  
Oud 22-10-11, 04:01
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Ik zal dan binnenkort een van die 2 apps mischien kopen & installeren als ik weer krediet op mijn Apple-account heb geplaatst.

Hoezo adres ingeven op je pc apotheosis?

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 22-10-11 om 04:13.
  #8  
Oud 22-10-11, 09:32
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Maar als je het programma nog niet gekocht hebt, dan kan je gewoon via de kabel de video naar je PC / iMac trekken.
Ik begrijp het wel dat je het draadloos wilt doen, maar voorlopig zou ik het zo oplossen.
  #9  
Oud 22-10-11, 11:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Maar als je het programma nog niet gekocht hebt, dan kan je gewoon via de kabel de video naar je PC / iMac trekken.
Ik begrijp het wel dat je het draadloos wilt doen, maar voorlopig zou ik het zo oplossen.
Idd, ondanks draadloos doe ik het soms heel soms ook nog via de kabel, blijft uiteindelijk maar een kleine moeie vind ik. Uiteraard is ook hier draadloos de norm .
  #10  
Oud 23-10-11, 01:55
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Maar als je het programma nog niet gekocht hebt, dan kan je gewoon via de kabel de video naar je PC / iMac trekken.
Ik begrijp het wel dat je het draadloos wilt doen, maar voorlopig zou ik het zo oplossen.
Ik heb het de eerste keer geprobeert om een filmpje over te zetten op pc van ipad toen ik vorige week de nieuwste versie van ios had geinstalleerd op men ipad & itunes eerder had ge-update, was toen wel al draadloos dacht ik dat ik het deed.

itunes is toch het programma dat je daarvoor gebruikt hé of moet je nu via icloud werken om video's over te zetten?

Trouwens dat filmpje is dus voor alle duidelijkheid geen filmpje of zo dat ik gedownload heb maar een wat met de ipad zelf is opgenomen.

Trouwens als je je ipad met z'n kabeltje aansluit op je pc dan krijg je toch niet meer toepassingen om te gebruiken dan draadloos hé.

In de handleiding van de ipad die ook ge-update is staat er i.v.m icloud & dergelijke dat bepaalde diensten en toepassingen voorlopig alleen in de VS werken. Dus mischien is het kwestie van wat geduld te hebben want icloud zal in de toekomst ons zeker nog wel meer toepassingen aanbieden in combinatie dan met itunes.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 23-10-11 om 02:06.
  #11  
Oud 23-10-11, 12:05
Ofra Ofra is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Antwerpen
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Ofra
Standaard

hallo,
bedankt mensen, ik ben nieuw en hoop hier nog het een en ander te kunnen leren als dat mag!! (als leek) heb nog niet zolang iPad2
grtjes,
Ofra.
  #12  
Oud 31-10-11, 19:21
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Is mij ondertussen gelukt om mijn filmpjes die ik gemaakt heb met men ipad over te zetten naar men Windows-laptop maar wel dus met het usb-kabeltje.

Blijkbaar kan dit nog niet draadloos maar ben toch weeral zover,alleen jammer dat het filmpje dat ik in verticale houding gefilmd heb niet in de brede verhouding kan bekeken worden.

Zal dus volgende keer beter in horizontale houding filmen,en als jullie nog tips hebben dan verneem ik het graag.

Bedankt alvast,
  #13  
Oud 31-10-11, 20:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MobileBelg Bekijk bericht
Is mij ondertussen gelukt om mijn filmpjes die ik gemaakt heb met men ipad over te zetten naar men Windows-laptop maar wel dus met het usb-kabeltje.

Blijkbaar kan dit nog niet draadloos maar ben toch weeral zover,alleen jammer dat het filmpje dat ik in verticale houding gefilmd heb niet in de brede verhouding kan bekeken worden.

Zal dus volgende keer beter in horizontale houding filmen,en als jullie nog tips hebben dan verneem ik het graag.

Bedankt alvast,
Moet zoals ik al aangehaalt heb met photosync ook gaan (draadloos).

Heb net nog eens de test gedaan hier; filmpke gemaakt van bv 20sec en dan de app photosync geopent en de laptop uiteraard ook open, dan dat adres ingevoerd die op photosync staat en zo kan ik dat filmpje overzetten op mijn laptop, peace of cake.

Update; ook al zie je een x (kruisje staan inplaats van een foto/filmpje, download maar, die zal sowieso in je map staan daar waar je zelf kiest waar je filmpje moet terecht komen).
  #14  
Oud 31-10-11, 23:59
MobileBelg's schermafbeelding
MobileBelg MobileBelg is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Lokeren (België)
Berichten: 49
Standaard

Als het met de usb-kabel gaat ben ik voorlopig ook al tevreden hoor Apotheosis,is nu niet dat ik dat dagelijks of wekelijks nodig heb om films over te zetten.

Maar draadloos is natuurlijk praktischer,dus bedankt voor die tip wat photosync betreft.

Toen ik men usb-kabel koppelde aan men pc werd ik automatisch doorgestuurd naar een Windows-menu met onder meer Windows live photo gallery waar men filmpjes dan terecht zijn gekomen.

Moest wel eerst inloggen met account maar heb gelukkig een Windows-hotmail-adres.

In Windows live photo gallery kreeg ik melding dat ik waarschijnlijk men filmpjes wel kon bewerken
in Windows live moviemaker maar die filmformaten van de ipad blijken helaas niet compatibel te zijn daarmee.

Mijn filmpjes staan op 2 plaatsen nu want ze kunnen ook geopend worden via Quiktime player wat wel meer mogelijkheden bied wat weergave betreft.

Is ook logisch want dat is een dienst van Apple ,om er volwaardig gebruik te kunnen van maken moet je wel Quiktime pro nemen want ik krijg soms dat voorstel als ik foto's vanuit men galerij wil openen .

quiktime pro voor Windows kost wel 30€ zie ik op de Apple-site,ik ga nu wel geen nieuwe kostelijke programma's meer aankopen voor men pc want ga binnen hier en een jaar wellicht men Windows-pc vervangen door een Mac.

Intussen trek ik mijn plan met de basisversie van quiktime player of probeer ik een andere programma zoals photosync wat jij voorstelde Apotheosis en wat ook heel wat minder kost hé.

Laatst gewijzigd door MobileBelg; 01-11-11 om 00:35.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toepassingen van iPhone op iPad zetten? Svenonline iPad algemeen 2 29-12-10 23:48
Wachtwoord op b.v. foto's van je iPad zetten.. Eduardo iPad algemeen 19 12-06-10 12:53
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video toon007 iPhone Apps 2 17-03-10 00:18
Video's in video sectie van iPod zetten? AeronNL Archief 1 02-12-09 15:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:58.