//

Apps

Apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister een iPad gekocht. Na de installatie van mijn apps vond ik dat er maar weinig apps 'geschikt' zijn voor de iPad. Veel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-10-11, 07:11
discoverrr discoverrr is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 25
Standaard Apps

Ik heb gister een iPad gekocht. Na de installatie van mijn apps vond ik dat er maar weinig apps 'geschikt' zijn voor de iPad.
Veel spellen en andere apps komen nu in het klein, iPhone formaat.
Door uit te vergroten wordt het er ook niet mooier op.

Waar kan je zien in bijv. de app store welke er wel mooi en in het groot op de iPad kunnen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-11, 19:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door discoverrr Bekijk bericht
Ik heb gister een iPad gekocht. Na de installatie van mijn apps vond ik dat er maar weinig apps 'geschikt' zijn voor de iPad.
Veel spellen en andere apps komen nu in het klein, iPhone formaat.
Door uit te vergroten wordt het er ook niet mooier op.

Waar kan je zien in bijv. de app store welke er wel mooi en in het groot op de iPad kunnen?
Je kan toch op je ipad zelf naar de appstore gaan en waar de ipad apps te zien zijn (weliswaar maar een beperkt aantal), maar je ziet toch de top betaald enzo staan?

En in itunes kan je toch op appstore ook klikken en dan kan je kiezen; oftewel iphone apps oftewel op ipad apps klikken?

Itunes-itunes store-applestore en dan bovenaan zie je 2kaderkes staan onder books/podcasts/itunesu met dus iphone/ipad.
  #3  
Oud 22-10-11, 17:48
Sjeltur Sjeltur is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 251
Standaard

Ook nog een tip; als er een plusje bij de prijs staat vermeld is hij voor zowel de iPhone als de iPad.
Ook staat er in de linkerkant, onder de prijs info ook de requirements; daar wordt dan opgesomd voor welk apparaat de app geschikt is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps Kitty0101 iPhone Apps 17 23-11-13 15:21
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. mathijs666 iPad algemeen 15 25-10-11 19:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:25.