//

AH microsim prepaid probleem

AH microsim prepaid probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, ik wist niet precies waar dit topic moest dus ik plaats hem maar in het algemene forum. Verplaats maar indien nodig. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-11, 18:02
baslew baslew is offline
 
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard AH microsim prepaid probleem

Hoi allemaal, ik wist niet precies waar dit topic moest dus ik plaats hem maar in het algemene forum. Verplaats maar indien nodig.

Ik heb zo'n 2 maanden geleden AH microsim prepaidkaart gekocht voor m'n Ipad 2 3G 32GB met jailbreak. Erin gestoken en alles werkte prima. Geen problemen.

Anderhalve maand geleden zijn m'n ouders op vakantie gegaan naar Turkije en ze namen de Ipad mee. Vorige week kwamen ze terug en ze zeiden dat die simkaart constant aan het zoeken was naar een netwerk, daar in Turkije. Afijn, nu is die Ipad terug in Nederland en nu kan die simkaart het 3G netwerk niet meer vinden.

Hij is constant aan het zoeken, maar vindt gewoon geen netwerk. Hij leest wel dat die simkaart erin zit, maar kan niets vinden.

Ik heb al geprobeerd de netwerkinstellingen te veranderen, vliegtuigmodes aan en uit, talloze reboots, maar niets werkt.

Weet iemand de oplossing of in ieder geval de mogelijke oorzaak van het probleem? Ik vind het een beetje onzin om weer zo'n nieuw kaartje te kopen als er nog gewoon tegoed staat op deze...

Alvast bedankt.

Bas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prepaid MicroSim USA - Iphone 4 carliero Internet in buitenland (roaming) 7 22-10-12 23:27
Prepaid microsim Indonesie mhmobiel Internet in buitenland (roaming) 1 02-10-11 14:52
ah prepaid microsim zonneke_schijnt Overige providers Nederland 25 09-07-11 00:01
Vodafone prepaid microsim registreren Blazez Vodafone 10 06-07-11 15:36
microsim probleem Tinkelbell.36 iPhone algemeen 15 30-09-10 18:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.