iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 2 problemen! (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/102001-ipad-2-problemen.html)

Laface 21-10-11 12:03

iPad 2 problemen!
 
Telkens als ik contacten wil opstarten, dan valt die terug naar mijn home screen!
En ook in, instellingen als ik mail, contacten... Klik gaat die gewoon terug naar home screen! M.a.w. App wilt niet starten!
Iemand ervaring mee of nog beter een oplossing misschien :)

apotheosis 21-10-11 16:20

Ipad al eens aan en uitgezet?

Pimirene 23-10-11 15:52

Applicaties willen soms niet starten omdat het geheugen te vol is
Twee maal op homeknop drukken en je ziet alles wat open staat in de onderbalk
Zet je vinger op een van d apps en er verschijnen - bij. Hierop druk je e ut het geheugen

deffie93 24-10-11 18:00

Ik heb precies hetzelfde. Kan geen contacten openen en die instellingen :confused: vandaag mijn eigen iPad gekocht, meteen iOS 5 erop. Gister die van mijn vader en zusje geüpdatet, totaal geen problemen

Al aan en uit gezet, reset, instellingen herstellen en taakbalk opgeschoond. Ik snap er niks meer van!

Laface 24-10-11 18:39

Langs iTunes mijn iPad hersteld en probleem was opgelost.

deffie93 24-10-11 19:07

Ik zal t proberen :P

deffie93 24-10-11 21:56

De hele avond aan iTunes gehangen met herstel. En nog steeds geen contacten en instellingen :mad:

Pierre van der Pol 25-10-11 15:48

Ik heb vergelijkbare problemen: met iTunes, App Store en een groot aantal links via Flipboard: na opstarten gelijk terug naar homescreen. Softwareprobleem? Functioneerde eerst zonder problemen na upgraden naar Lion, sinds drie dagen deze problemen. Oplossing?

deffie93 28-10-11 11:29

Na 60 minuten aan de telefoon bij Apple was de conclusie : hij moet gerepareerd worden maar ik zou eerst bij Media Markt vragen of je hem om kan ruilen. Zo gezegd zo gedaan, ik naar de mediamarkt. Daar heeft het knulletje em via de dvu( als ik het goed zeg) modus nog eens hersteld. En nu doettie het weer!!

Geen reparatie dus :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierre van der Pol (Bericht 723932)
Ik heb vergelijkbare problemen: met iTunes, App Store en een groot aantal links via Flipboard: na opstarten gelijk terug naar homescreen. Softwareprobleem? Functioneerde eerst zonder problemen na upgraden naar Lion, sinds drie dagen deze problemen. Oplossing?


robbergl 30-10-11 21:01

help
 
Ik kan na installatie 5.0 geen mail lezen, de Email-, contacten- en agenda;sinstellingen kan ik ook niet meer wijzigen. De ipad loopt dan vast, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

krstnxx 05-11-11 19:01

Dit probleem heb ik ook, kan mail wel openen maar hij is al 4dagen nu bezig met 'zoeken naar mails' en als ik naar instellingen ga mail,contacten etc, gaat hij ook automatisch terug naar home. Net als met contacten openen, wil ook niet. Verder werkt alles prima...

robbergl 05-11-11 22:49

oplossing?
 
heeft er iemand een oplossing?

robbergl 06-11-11 20:38

oplossing bekend
 
ik heb een reset uitgevoerd.

De mail, contacten etc werkt allemaal weer prima.

;);)

22willy48 15-11-11 15:31

Ik heb precies hetzelfde bij iPad 2. Geresed en heeft niet geholpen. Wie weet een oplossing?

PierrevanderPol 15-11-11 16:08

Onlangs weer wat problemen. Deze keer met iTunes: sommige albums waren verdwenen en geen enkel album was te activeren. Weer hielp een volledig herstel van instellingen via iCloud. Via iTunes of Timemachine kan natuurlijk ook. Maar dat iOS 5 nog softwareproblemen kent is duidelijk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.