iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad doet raar na iOS 5 update - Mijn Ing (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/102054-ipad-doet-raar-na-ios-5-update-mijn-ing.html)

nouska1976 21-10-11 17:17

iPad doet raar na iOS 5 update - Mijn Ing
 
Hallo,

Sinds ik t nwe OS op de iPad heb gezet (enook op mn iphone) doen beide devices een beetje vreemd.

Op mn ipad kan ik ineens niet meer een overschrijving invoeren via mijn ing, de laatste handelingen worden niet mogelijk omdat de cursor een verkeerde plaats weergeeft.

Op mn iphone doet wordfeud ineens heel vreemd. Chatberichten dubbel weergeven, als ik een woord neerleg meteen een foutmelding dat ik niet aan de beurt ben of de melding dat er gesynched gaat worden. Ook waren Al mijn contacten ineens "weg" uit mn lijst, terwijl ik wel gewoon namen in mijn sms box heb. Uurtje later waren mn contacten ineens weer terug...

Erg vaag allemaal. Jullie ook last van?

Baldwin 22-10-11 09:45

Ja ik was net ook aan het overmaken op mijn IPad 2 met IOS 5 op de site van ING. Dit lukt tot de knop "opslaan...". Daarna verspringt de cursor.

Erg irritant.

Maar wat nu?

KvdS 22-10-11 10:14

Kijk maar uit, ING heeft veel last van phishing.

WvB22 24-10-11 23:11

Hier ook last van. Lijkt een bug in safari vermoed ik zo. Wel mega irritant. Zeker geen phishing site maar de originele site.

Cienny 25-10-11 10:15

ook hier dezelfde problemen met ing

mega irritant dat je niet meer normaal je bankzaken kunt doen met je ipad en iphone via safari

hopelijk word eea snel opgelost want dit is gewoon niet handig........

DJGizbo 25-10-11 11:56

Mijn.ing.nl
 
Slecht nieuws. Ik heb gemaild met ING en dit is hun antwoord:
In uw e-mail geeft u aan dat u problemen ondervindt met Mijn ING, nadat u uw iPad heeft geupgrade naar iOS 5. Graag gaan wij hierop in.

De ING ondersteunt de volgende configuraties:
- Windows 7 Enterprise + Internet Explorer 9 + Google Chrome+ Firefox 4 + Firefox 5
- Windows Vista Home Premium S2 + Internet Explorer 8 + Firefox 4 + Firefox 5
- Windows Vista Business SP2 + Internet Explorer 8 + Firefox 4 + Firefox 5
- MacOS 10.5 + Firefox 4 + Firefox 5 + Safari 5
- Ubuntu + Firefox 4 + Firefox 5

Het is mogelijk dat ING.nl ook werkt onder iOS 5. De ING kan dan echter geen volledig goede werking garanderen.
Misschien als jullie allemaal een klacht indienen dat ze wat harder gaan lopen ;)


DJGizbo

keha41 25-10-11 22:08

Na het installeren van iOS5 op m'n iPhone4 kan ik ook niet meer inloggen op mijnING. Ik krijg de melding dat niet alle gegevens juist zijn ingevoerd.
Inlognaam en wachtwoord zijn wel juist ingevoerd, deze werken nl nog wel op mijn laptop en mijn iPad die nog niet geüpgraded is.
Hoe kunnen we die klacht indienen?

whaan 26-10-11 10:20

Mijn ING
 
Kan inderdaad geen geld meer overschrijven omdat de cursor verspringt, en niet meer in het vakje wil.
Maar is dit nu een probleem van ING of van Safari (iOS5) ?
Hoe krijgen we dit weer goed ?

whaan

gertgink 26-10-11 12:32

puffin
 
Na update iOs5 dezelfde problemen.
Bij gebruik van Puffin (een heel goedkoop flashbrowsertje) gaat het prima

Guest-20180925190238 26-10-11 12:40

Citaat:

- MacOS 10.5 + Firefox 4 + Firefox 5 + Safari 5
Wauw :rolleyes: ING ondersteund OS X 10.5 Leopard al en zelfs Firefox 5. Echt een vooruitstrevende bank! OS X Leopard is nog maar sinds 26 oktober 2007 released :d

midon 26-10-11 13:14

Zelfs voor hun zakelijke klanten lopen ze de tijd vooruit. Als je wil inloggen in "insidebusiness Payments"moet je explorer 32 bits gebruiken anders werkt het niet.
Best vreemd in een tijd dat veel bedrijven investeren in Windows 7 waar explorer 64 bits de standaard is. Maar goed het zal best wel goedkomen in 2013 :-)

Maar als je een andere brower gebruikt op je ipad werkt het dan nog steeds niet. Er zijn er verschillende te krijgen in de App store.

Sojourner 26-10-11 13:39

Mijn ING
 
Hetzelfde probleem doet zich voor op de KLM rooster-site voor cabinepersoneel.
Safari is niet de enige browser die er last van heeft. Ook Opera mini en Mercury heb ik geprobeerd. Hier hetzelfde effect met menu's die niet niet te selecteren zijn en raar verpringen.
De oorzaak zit dus dieper in iOS5. Maar is het een bug in iOS5 of zijn de sites van ING en KLM verouderd? De IT afdelingen van beide bedrijven zijn niet erg vooruitstrevend geloof ik.
Heeft iemand een iPad browser gevonden die wel gewoon werkt?

Sjaakafhaak 26-10-11 15:33

Heb je atomic al eens geprobeerd.

Die werkte bij ios4 wel goed met marktplaats en destijds safari niet. of ing nu wel daar goed werkt weet ik niet, zal het mokkel eens vragen :)

HeijneRJ 28-10-11 14:17

Ios 5
 
Ook bij Atomic werkt bij mij de invulvelden en sommige buttons van Ing en marktplaats niet meer goed na installatie van Ios5 Echt irritant. Graag een oplossing!

DJGizbo 28-10-11 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keha41 (Bericht 724223)
Hoe kunnen we die klacht indienen?

https://www.ing.nl/particulier/klant...of-klacht.aspx

HeijneRJ 28-10-11 22:19

Ios5 en MijnIng
 
Zojuist dus klacht ingediend.

keha41 01-11-11 07:37

Ik heb ook een klacht ingediend

lvboxtel 12-11-11 12:28

ING zegt dat probleem bij Apple ligt.Wat nu?

simlockvrij 12-11-11 12:40

Van het kastje naar de muur dus. Persoonlijk heb ik niet echt veel vertrouwen in de ing, heb er vroeger ook gezeten, maar ben overgestapt naar de Rabo. Is ook niet gelig, maar i.i.g tien keer klantvriendelijker.

DJGizbo 12-11-11 13:13

Met de komst van ING Bankieren app is het probleem war mij betreft opgelost! App is voor iPhone en iPad dus ik adviseer iedereen de gratis App te installeren.

Enige minpuntje tot nu toe is het ontbreken van het adressenboek.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.