//

help! Ipad2 dood?

help! Ipad2 dood? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Van het ene op het andere moment doet mijn ipad2 het niet meer. hij is niet gevallen, batterij was minstens 50% vol. restarten gaat niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-11, 10:41
leonore leonore is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard help! Ipad2 dood?

Van het ene op het andere moment doet mijn ipad2 het niet meer. hij is niet gevallen, batterij was minstens 50% vol. restarten gaat niet meer en aan itunes hangen geeft ie op de pc een melding dat er een ongeldige reactie is ontvangen. aan de oplader ook geen reactie. Iemand een idee?
ben erg aan dat ding gehecht
alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-10-11, 22:15
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

Probeer een reset. Home en sleepbutton samen indrukken tot Apple-logo weer komt. Bij mn iTouch werkte dit perfect.
  #3  
Oud 30-10-11, 00:05
Ankeb Ankeb is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 1
Standaard

Same here! Snap er niets van! Van de week maar even langs de t-mobile winkel om te vragen wat ik hier mee moet doen! Als ik meer weet dan kom ik hier zeker terug om het achter te laten.....
  #4  
Oud 30-10-11, 02:07
leonore leonore is offline
 
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Heb ik geprobeerd en inderdaad is dat de oplossing! Ben helemaal blij dat ie het weer doet. Sterker nog, deze reactie geef i via de iPad!
Anke: ff proberen. Knoppen vast houden totdat het appeltje verschijnt. Duurt aantal seconden. Daarna doet ie het weer. ( hoop ik voor je)

Bedankt voor de hulp!

Leonore
  #5  
Oud 30-10-11, 09:35
mistertie mistertie is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 39
Standaard

Leuk om te horen! Bij mn iPod gebeurde dit ook al een aantal keer.
  #6  
Oud 07-12-11, 17:17
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

@Leonore: heb je hier nog last van gehad? Ik had het opeens gisteren dat mijn iPad 1 niet meer reageerde op homebutton en sleepbutton.. Na indrukken van beiden lukte het weer, maar ik weet niet of ik het helemaal moet vertrouwen nu of dat ik hem misschien toch eens mee naar de winkel moet nemen..
  #7  
Oud 07-12-11, 18:02
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostAndFound Bekijk bericht
@Leonore: heb je hier nog last van gehad? Ik had het opeens gisteren dat mijn iPad 1 niet meer reageerde op homebutton en sleepbutton.. Na indrukken van beiden lukte het weer, maar ik weet niet of ik het helemaal moet vertrouwen nu of dat ik hem misschien toch eens mee naar de winkel moet nemen..
Als je hier vaker last van hebt kun je overwegen de iPad eens mbv iTunes te herstellen.
Als je daarna de iPad instelt als een nieuwe iPad mag dat niet meer (veel) voorkomen.
Gebeurt dat toch dan kun je beter terug gaan naar de winkel.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #8  
Oud 07-12-11, 18:13
LostAndFound LostAndFound is offline
• iOS 4.3.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 18
Standaard

Bedankt voor je reply.

Bij zo'n herstel mbv iTunes, heb je zo veel kans op gegevensverlies? Kan je door de back-up in iTunes je iPad weer helemaal zo maken zoals hij was (de apps + documenten in de apps, foto's, bladwijzers..)? Ik heb namelijk nog nooit gebruik gemaakt van een herstelfunctie of iets dergelijks

Ik heb het tot nu toe ook maar 1 keertje gehad, wat op zich helemaal niet erg is natuurlijk, maar hij is nog 3 weken in garantie, dus ik vroeg me af of het 'ernstig' is of niet.. Als het gewoon iets is dat vrij vaak voorkomt, maar geen risico vormt in die zin dat mijn iPad het zou gaan begeven, zou ik ervoor kiezen hem niet naar de winkel te brengen, want ik gebruik hem voor school en heb geen laptop..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 4 dood? Reverbje iPhone algemeen 24 26-08-11 16:54
iphone 4 is dood pimoettwente iPhone algemeen 1 01-08-10 21:43
Cydia is dood, help! HDL Jailbreak apps en thema's 2 09-06-10 12:23
Iphone dood? Doortje iPhone algemeen 7 01-03-10 08:37
T-mobile dood? RHCPeter Odido (T-Mobile) 3 02-09-08 00:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:29.