//

het adresboek bijwerken via de pc naar mijn ipod

het adresboek bijwerken via de pc naar mijn ipod discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik wil graag mijn adresboek en agenda bijwerken via de pc en dan op de ipod zetten. en ook mijn agenda van de ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-10-11, 02:08
gotcha98 gotcha98 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard het adresboek bijwerken via de pc naar mijn ipod

hallo ik wil graag mijn adresboek en agenda bijwerken via de pc en dan op de ipod zetten. en ook mijn agenda van de ipod op de pc kunnen bekijken kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen????
groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-10-11, 08:33
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Dan kan via iCloud, je Google Account (draadloos; dus zonder aan je PC aan te sluiten), en via iTunes (op je PC)
In iTunes vink je aan: agenda synchroniseren. Idem voor contactpersonen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: [imac 27] Is het mogelijk om mijn bureaublad draadloos te transporten naar me tv? supernaturol Desktop-applicaties 1 07-10-11 19:29
Bijwerken stuurprogramma 4.1 naar 4.2 jokewensing iPhone algemeen 4 18-02-11 14:45
iPod blijft hangen op bijwerken bibliotheek cbkleipool iPhone algemeen 3 08-02-11 12:03
iPhone: Hoe kan ik mijn iphone het best updaten naar 4.2.1 jonathan1993 Jailbreak 3 03-01-11 23:39
Mijn Adresboek is plotseling leeg ??????? Essie iPhone algemeen 1 12-04-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:46.