iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Advies aankoop iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/103109-advies-aankoop-ipad.html)

nance30 31-10-11 19:08

Advies aankoop iPad
 
Ik wil wen iPad kopen. Alleen zit ik dus met het volgende, welke koop ik? Met alleen Wi-Fi of ook met 3 g? Kan iemand mij aub advies geven.

apotheosis 31-10-11 19:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 727964)
Ik wil wen iPad kopen. Alleen zit ik dus met het volgende, welke koop ik? Met alleen Wi-Fi of ook met 3 g? Kan iemand mij aub advies geven.

Ge moet u zelf een paar vragen stellen; ga je je ipad op heel wat plaatsen gebruiken buitenshuis? Dan zeg ik ja, neem er eentje met 3G (tenzij je een iphone hebt dan kan je afhankelijk van welke provider je hebt tethering gebruiken).

Is het veelal voor thuis, dan gebruik je sowieso Wi-Fi, is het beste natuurlijk.

Onthoud de kans er inzit de ipad 3 uitkomt in mss maart (al weet je met apple nooit natuurlijk en het later kan zijn).

Hetgeen ik belangrijker vind maar das een eigen persoonlijke mening das het aantal GB die je neemt, ik heb een ipad met 16GB genomen en da stond al binnen de 2-3weken stampvol, das 2keer nikske, beter een 32GB genomen, ipad 3 zal een 32gb worden hier.

nance30 31-10-11 19:21

Ik heb een iPhone 4 dus die heb ik altijd bij me, de iPad zal voornamelijk thuis gebruikt worden. Al weet je nooit zeker of je hem Toch niet mee Zal nemen. Mijn Iphone is een 16 gig en daar heb ik heel veel ruimte op over dus denk dat een 16 gig iPad wel genoeg is.

apotheosis 31-10-11 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 727979)
Ik heb een iPhone 4 dus die heb ik altijd bij me, de iPad zal voornamelijk thuis gebruikt worden. Al weet je nooit zeker of je hem Toch niet mee Zal nemen. Mijn Iphone is een 16 gig en daar heb ik heel veel ruimte op over dus denk dat een 16 gig iPad wel genoeg is.

Ach oke, dan zal 16gb voor u genoeg zijn :-).
Ik ben geen nederlander, ik ken de netwerken niet in nederland, ik weet niet welke provider tethering toelaat en welke niet.
Heb je data abo op je iphone?

Als je met deze tethering zou kunnen gebruiken dan heb je geen 3G op je ipad nodig, je kan je iphone ervoor gebruiken en de data gaat dan van je iphone abo af, zo moet ge geen 2 abo's gaan betalen.

Ik denk de nederlanders hier u verder kunnen helpen als je hen laat weten bij welke provider je bent, deze gaan kunnen zeggen of je tethering kan gebruiken of niet.

nance30 31-10-11 19:30

Ik heb uiteraard data Abbo en zit bij provider Vodafone

artronic 31-10-11 19:48

ipad2
 
Heb zelf ook een ipad2 3G 16GB met vodafone abbo (dual kaart)
wacht op Jailbreak,dan kan je zelfs bellen met een ipad2

freestyle4all 31-10-11 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 727979)
Ik heb een iPhone 4 dus die heb ik altijd bij me...

Dan is je vraag al beantwoord.

Ik tether Internet van mijn iPhone naar mijn iPad 1, wanneer ik dat nodig acht.

mitchelheesakkers7 31-10-11 20:08

Citaat:

Ik tether Internet van mijn iPhone naar mijn iPad 1, wanneer ik dat nodig acht.
hoe doe je dit dan?

freestyle4all 31-10-11 20:11

Gewoon Persoonlijk hotspot aan zetten op de iPhone.

Ik heb hem echter stiekem wel gejailbreakt en TetherMe geïnstalleerd.

Maar alleen voor dat trucje is een jailbreak al de moeite waard.

mitchelheesakkers7 31-10-11 20:12

oh oke nee ik weet niet toch houd iets me tegen om hem te jailbreaken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:39.