programma's werken niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad 1 waarbij meerdere programma's het niet meer doen of vanaf hetbegin het niet meer doen. het opstarten gaat goed maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's werken niet
Ik heb een ipad 1 waarbij meerdere programma's het niet meer doen of vanaf hetbegin het niet meer doen. het opstarten gaat goed maar als het eigenlijke spel moet beginnen ben ik weer terug naar mijn begin blad. Alles is geupdate . iemand een idee?? Er zit overigens ook nog genoeg vrije ruimte op
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programma's appstore werken/openen niet | litmanen10 | iPhone algemeen | 3 | 17-01-09 03:02 |
Programma's in Catogories werken niet meer | Barzi | iPhone algemeen | 1 | 02-12-08 18:36 |
Appstore programma's werken niet:s | Smile Now Cry Later | iPhone Apps | 9 | 13-09-08 13:13 |
Programma's van Apple Store werken niet meer | schreursjoep | iPhone Apps | 2 | 08-09-08 10:17 |
Geinstalleerde programma's werken niet | hessel | Jailbreak apps en thema's | 18 | 19-12-07 18:45 |
|
|