iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Welke Apps nuttig voor iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/103301-welke-apps-nuttig-voor-ipad.html)

nance30 02-11-11 15:21

Welke Apps nuttig voor iPad
 
Sinds gisteren heb ik een iPad erbij:) tot nu toe een heel fijn apparaat, wel compleet anders als de Iphone dus ook andere Apps nu vraag ik me af
Welke Apps jullie hebben en veel gebruiken? Ik zit tot nu toe alleen nog maar via safari te internetten , ook omdat ik nog op zoek bem naar een goede hoes en wil me eens verdiepen in de connectionkit van Apple.

Wie wil me een beetje op weg helpen.

XIII 02-11-11 15:30

Wat gebruik je op de iPhone al?

Guest-20180925190238 02-11-11 15:45

Je stelt daar een academische vraag :)

Ik kan nu de apps opnoemen die op mijn iPad 64 GB staan, maar het is maar de vraag of dat voor jou nuttig is.

Op mijn iPad staan bijvoorbeeld de volledige collecties van de Oxford Dictionaries & Encyclopaedias, Collins en Duden woordenboeken. De meesterwerken van Duitse, Franse en Russische auteurs in de oorspronkelijke taal. Is dat nuttig voor jou? :)

Ik denk dat je zelf moet bepalen wat voor jou nuttig is. Wat voor de ene gebruiker zeker nuttig is het daarom voor de andere nog niet. Spelletjes zijn voor mij bv. niet nuttig, dus heb ik er geen.

Succes met jouw iPad :)

nance30 02-11-11 16:49

Op mijn Iphone heb ik het volgende:
Whats app
Hyves
Facebook
Navigatie
Kipling
Marktplaats
Nu
Ad
RTV Utrecht
Occasions (verjaardag kalender)
0900 gratis
Ipc app
KNMI weerbericht
RTL xl
Thuiscoach THE voice
ING
Horoscoop
Irdw
Shazam
Mac Donalds
Bel bios
Tv gids
Kaart sturen post nl
Word Freud

Heel veel hiervan is geen iPad app

Kan je bv met iMovie filmpjes van je Iphone op de iPad zetten en bewerken?

apotheosis 02-11-11 18:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 729466)
Sinds gisteren heb ik een iPad erbij:) tot nu toe een heel fijn apparaat, wel compleet anders als de Iphone dus ook andere Apps nu vraag ik me af
Welke Apps jullie hebben en veel gebruiken? Ik zit tot nu toe alleen nog maar via safari te internetten , ook omdat ik nog op zoek bem naar een goede hoes en wil me eens verdiepen in de connectionkit van Apple.

Wie wil me een beetje op weg helpen.

Iedereen heeft andere interesses he maar soit; mijn aantal apps die ik gebruik;

Bepaalde apps zijn alleen voor belgie bestemt

iswifter; schaft u deze maar aan, dit is een heel goeie app om flash sites en filmpjes op af te spelen.
Zal je ooit wel eens nodig hebben.

Videozone; gratis app en wel eens leuk en je kan de filmpjes naar facebook uploaden, vindk wel handig. (belgie)

Het nieuws; app van vtm, ik kan nu alle filmpjes herbekijken die vanmiddag en gister op het nieuws zijn geweest. (belgie)

facebook app natuurlijk.

Apps van kranten zoals het nieuwblad enz.... (er zullen ook wel nederlandse kranten zijn).

djay; beste djay app die er is maar best wachten tot wanneer deze aan bv 7.99 euro ofzo staat, 15.99euro is beetje veel.

photosync; altijd een handige app, filmpjes en foto's draadloos overzetten van ene toestel naar het andere, lekker handig.

Yelo; voor de mensen die telenet hebben. (belgie)

Tvout genie; is een app als je een apple tv hebt.

shazam; om liedjes te herkennen.

air video; als je apple tv hebt.

monopoly hd; heel leuk.

Air display; hetgeen je op je laptop ziet kan je sturen naar je ipad met deze app, dan zie je hetzelfde beeld op je ipad als pc.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:25.