iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/103597-foto-s-op-ipot-ipad-krijgen-houden.html)

timo13 05-11-11 12:33

Hoe kan je foto's op je Ipot en Ipad krijgen en houden.
 
Weet niet of ik hier goed ben, maar kan lezen waar ik wil, maar vind het niet.

Het eerste had ik een IPod van 160GB.
(het is geen IPod touch, dat was ik vergeten erbij te vermelden.)

Daarmee ITunes gedownload en Quick Time Player.

Nu heb ik een IPad gekocht 64GB Wi-Fi

Bij het registeren hier op het forum werd gevraagd wat voor een firmware. Sorry, maar dat weet ik niet.

Waar ik bang voor was gebeurd nu. Had op mijn IPod foto's staan, maar die zijn nu verdwenen.

Zie niet onder in de balk staan als ik de Ipad aansluit. Wil ik een map met foto's toevoegen, verdwijnt de andere op mijn IPad.

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen wat hier fout gaat. Nu heb ik alleen op mijn IPad, 1 map met foto's staan. Durf niet meer erbij te plaatsen want dan verdwijnt de andere.

Hoe krijg ik weer de foto's terug op mijn ipod. Muziek wil ik op mijn Ipod laten staan, die wil ik niet op mijn IPad. Daarom handmatig instellingen genomen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.

Bij voorbaat dank voor antwoorden.

Als toevoeging. Net een fotomap op mijn IPod geplaatst, dat is gelukt, maar nu wordt de ipod ook niet meer herkent. Wie o wie weet waarom beide niet meer herkent worden. Windows XP Prof als programma.

Groet, timo

timo13 05-11-11 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timo13 (Bericht 731498)
Weet niet of ik hier goed ben, maar kan lezen waar ik wil, maar vind het niet.

Het eerste had ik een IPod van 160GB.
(het is geen IPod touch, dat was ik vergeten erbij te vermelden.)

Daarmee ITunes gedownload en Quick Time Player.

Nu heb ik een IPad gekocht 64GB Wi-Fi

Bij het registeren hier op het forum werd gevraagd wat voor een firmware. Sorry, maar dat weet ik niet.

Waar ik bang voor was gebeurd nu. Had op mijn IPod foto's staan, maar die zijn nu verdwenen.

Zie niet onder in de balk staan als ik de Ipad aansluit. Wil ik een map met foto's toevoegen, verdwijnt de andere op mijn IPad.

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen wat hier fout gaat. Nu heb ik alleen op mijn IPad, 1 map met foto's staan. Durf niet meer erbij te plaatsen want dan verdwijnt de andere.

Hoe krijg ik weer de foto's terug op mijn ipod. Muziek wil ik op mijn Ipot laten staan, die wil ik niet op mijn IPad. Daarom handmatig instellingen genomen.

Hoop dat dit duidelijk genoeg voor jullie is.

Bij voorbaat dank voor antwoorden.

Als toevoeging. Net een fotomap op mijn IPod geplaatst, dat is gelukt, maar nu wordt de ipot ook niet meer herkent. Wie o wie weet waarom beide niet meer herkent worden. Windows XP Prof als programma.

Groet, timo

Als oplossing (op bovenstaande probleem) heb ik de computer opnieuw opgestart.
Toen werd de Ipod weer herkend. Mappen met foto's bij de Ipod foto's toegevoegd, maar dan word iedere keer de map, zoals ik het zie verwijderd en vervangen door de laatste map die is toegevoegd.

Met andere woorden kan mappen toevoegen,maar je ziet op de Ipod alleen de laatste. Waar de andere mappen blijven dat zijn ?????
Durf dit nu niet op de IPad te doen, dan gebeurd het zelfde. Heb het nu ff gehad. Wie weet dat iemand hier een oplossing voor heeft. Of de zelfde problemen met twee apparaten in ITunes heeft ondervonden.
A.U.B laat het mij hier dan lezen.

Groet, timo

XIII 05-11-11 17:20

Offtopic: het is iPod, niet iPot...

Het is geen Touch, maar wat dan wel?

timo13 05-11-11 18:22

Sorry, maar erg vriendelijk vind ik dit niet. Dat was een typfout. Het is een IPod classic 160 GB .

XIII 05-11-11 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timo13 (Bericht 731666)
Sorry, maar erg vriendelijk vind ik dit niet. Dat was een typfout.

Die je maar liefst 8 keer maakte in 1 post... Vandaar dat ik dacht dat je het misschien niet wist.

Ik heb helaas geen ervaring met de Classic; hopelijk kunnen anderen je wel helpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:40.