iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   DVD collectie op iPad2, Hoe en met wat? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/103819-dvd-collectie-op-ipad2.html)

Keuning 07-11-11 20:59

DVD collectie op iPad2, Hoe en met wat?
 
Hee boys and girls!

Ik heb een vraag waar ik al een tijd mee zit. Ik zou graag mijn DVD collectie van Miami Vice op mijn iPad2 (32gb) willen.

Hoe kan ik dit doen? Met welk programma en stap voor stap.
Kan ik eventueel ook subtitles er aan toevoegen?

Na lang zelf zoeken en proberen,toch maar even aan wat deskundigen vragen;) Programma's met watermarks etc, werd er moe van. Vandaar mijn vraag aan jullie fanatiekelingen!

Groetjes en alvast bedankt,
Jeroen!

KvdS 07-11-11 21:53

Even zoeken op het forum en je vind genoeg aanwijzingen.
Succes.

Keuning 08-11-11 01:02

ik heb al goed gezocht hier op het forum. Maar vaak kom ik uit op Handbrake, nu is het probleem dat ik er elke keer errors krijg. probleem van navdav of iets en als ik dat uitschakel is er een nieuw probleem..

is er geen simpelere manier?

apotheosis 08-11-11 02:36

Mss met dvd fabdecrypter?

WhyNotCallMeRo 08-11-11 03:10

DVD profiler!!!!!

Check appstore...
Is ook een PC variant aanwezig

Keuning 08-11-11 15:13

Ter info. Ik heb een 32gb Wi-Fi iPad2. Niet gejailbreakt, IOS5.

@iphone4gro ik zal die app eens checken. Die heb ik al vaker langs zien komen maar heb er nooit echt naar gekeken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 14:20 ----------

Heb de DVD profiler zitten bekijken. Ziet er zeer handig uit!

Maar is dit programma handig als je alleen originele dvd's hebt? Of zoals wat ik heb vele losse gedownloade films en series?

WhyNotCallMeRo 08-11-11 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keuning (Bericht 733234)
Ter info. Ik heb een 32gb Wi-Fi iPad2. Niet gejailbreakt, IOS5.

@iphone4gro ik zal die app eens checken. Die heb ik al vaker langs zien komen maar heb er nooit echt naar gekeken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 14:20 ----------

Heb de DVD profiler zitten bekijken. Ziet er zeer handig uit!

Maar is dit programma handig als je alleen originele dvd's hebt? Of zoals wat ik heb vele losse gedownloade films en series?

Heb ik ook gedaan...
Je kan aangeven waar ze hebt gekocht en de prijs er bij zetten.
Ik heb ook profielen gemaakt zals:

Ex-rentals
Gebrande DVD's

Dus als ik zoek of ik een titel heb, dan laat hij me zien welke variant.
Switch dan gewoon het profiel van gebrand naar gekocht...

Je kan zoveel met dat programma!

barcode scannen en hij gaat zoeken in de database.
OOk kan je handmatig info invoeren.

Keuning 08-11-11 22:31

Heb nu de DVD profiler gedownload.
Maar snap er nog niet veel van.. heb mijn collectie nu in "in bezit" gezet. Maar hoe en wat verder weet ik nog niet:P

Keuning 09-11-11 17:55

Voor een beginner is dit wel een heel moeilijk programma. De collectie staat nu in mijn bezit, maar heb niks in me laptop hoeven doen, staat het er nu al op dan? En kan ik het nu kijken op mn ipad?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:24.