Verdwenen verzonden items na update discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Na de update van mijn IPAD 2 naar ios5 zijn al mijn sent items verdwenen ! Ik heb een icloud account aangemaakt en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verdwenen verzonden items na update
Beste mensen,
Na de update van mijn IPAD 2 naar ios5 zijn al mijn sent items verdwenen! Ik heb een icloud account aangemaakt en dacht dat ze automatisch gesynchroniseerd werden maar helaas! Wie o wie kan mij op weg helpen waar de sent items zijn bewaard? Groet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je hem al een keer uit en aan gezet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De verzonden items stonden in het mapje verzonden items. Ik gebruik het "standaard" mail programma van Apple. Helaas na een restart zijn de verzonden items niet gevonden. Wel heb ik altijd een reserve kopie gemaakt op de "gewone" mac echter ik kan het niet terug vinden. Wie o wie heeft de oplossing?
|
|
|||
|
|||
Dan staan de verzonden items in "On my Mac" en niet in iCloud.
|
Labels |
sent items ios5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na update ios5 zijn niet alle items uit kalender in agenda gekomen | Goofy40 | iPad algemeen | 11 | 06-11-11 21:44 |
Update appstore items --> alle apps uit folders | Stephan0501 | iPhone Apps | 4 | 12-11-10 20:15 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Agenda items verdwenen | vadersentechniek | iTunes | 2 | 23-09-10 12:15 |
agenda items verdwenen na update itunes en ios4 | Aeron | iTunes | 1 | 22-09-10 08:42 |
|
|