//

GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02)

GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zoveelste topic over een slechte GPS-ontvangst, ik weet het, maar de rest heeft me tot dusver nog niet tot een oplossing gebracht. Voor zover ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-11-11, 12:31
paling paling is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard GPS erg slecht (3GS, JB, iOS 4.1, BB 05.16.02)

Het zoveelste topic over een slechte GPS-ontvangst, ik weet het, maar de rest heeft me tot dusver nog niet tot een oplossing gebracht.

Voor zover ik me kan herinneren heeft het altijd perfect gewerkt maar sinds iOS 4 lijkt dit erg slecht te zijn geworden. Heb gedraaid op 4.3.1, 4.3.3 en ben inmiddels weer terug naar 4.1 (vanwege de batterij vretende 4.3's).

Ik merk met navigeren dat de GPS fix erg slecht is. Tijdens het navigeren slaat de pijl om de haverklap van de route af (TT Benelux, TT Europa en Navigon Europa allen geprobeerd). Ook Google Maps heeft het zwaar te verduren.

Het resetten van de locatieinstellingen e.d. hebben ook in alle gevallen niets opgelost.

Enige wat ik me nu bedenk is of het kan liggen aan de voorruitverwarming. Heeft iemand nog andere suggesties wat het probleem zou kunnen veroorzaken en eventuele oplossingen? Voor zover ik weet was iOS 3 nog altijd het beste voor de GPS.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 november 2011 om 11:43 ----------

Ik zie overigens dat ik het op de verkeerde plek heb geplaatst. Had "iPhone Algemeen" moeten zijn ipv "iPad Algemeen". Kan één van de mods het verplaatsen?

Excuses voor het ongemak!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-11, 17:58
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Dus je hebt alleen slechte GPS ontvangst in de auto? Dan ligt het inderdaad waarschijnlijk aan dat laagje aan de bovenkant van je voorruit. Dat houdt aardig wat signalen tegen.
Reageren

Labels
05.16.02, 3gs, gps, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: gps slecht bij nieuwe 3gs 4.2.1 bb 05.15.04 bramvds Jailbreak 2 14-05-11 21:05
geluidsnivo gesprekken erg slecht riadejager iPhone algemeen 3 09-12-10 17:05
Slecht GPS ontvangst, Iphone 3gs Creepy iPhone algemeen 20 19-02-10 22:40
Slecht GPS signaal op iPhone 3GS? MacLover23 Archief 4 27-09-09 20:09
Hardware: GPS werkt slecht erikroeier iPhone Navigatie 0 24-06-09 22:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.