//

Zoek mij ipad...

Zoek mij ipad... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist is mijn iPad ontvreemd. Middels iCLoud heb ik zoek mijn iPad gedaan, echter de iPad is al uitgezet door de vinder. Nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-11-11, 07:50
iDMi iDMi is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: rotterdam
Berichten: 202
Stuur een bericht via MSN naar iDMi
Standaard Zoek mij ipad...

Zojuist is mijn iPad ontvreemd. Middels iCLoud heb ik zoek mijn iPad gedaan, echter de iPad is al uitgezet door de vinder.

Nu heb ik een bericht gestuurd met het verzoek contact met mij op te nemen, uiteraard nog geen resultaat. Nu vroeg ik mij het volgende af: stel dat de vinder de iPad leeghaalt en opnieuw installeert, ben ik dan ook mijn zoek mijn iPad kwijt? of te wel, is hij dan nog te volgen? zelfde geldt als ik wis alles doe (op afstand), kan ik hem dan nog steeds opsporen of berichten sturen?



//EDIT: er inmiddels achter dat als je wis alles doet je ook zoek mijn iPad kwijt bent... dan zal het ook wel zo zijn als de vinder hem wist...
__________________
iPhone 5 [6.1 JB] iPhone 4S [6.1] iPad 2 Wi-Fi [6.1] iPod touch 2G [4.2.1] iMac 24" [Lion] MacBook Pro 15" [Lion]

Laatst gewijzigd door iDMi; 09-11-11 om 08:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik zoek Ipad met schade stijnvandenbergh iPad accessoires en onderdelen 0 01-09-11 13:36
Ik zoek een iPad 2 icm T-mobile abbo (verlenging) PsychoMantiz iPad algemeen 16 31-08-11 15:00
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad pauldk iPad algemeen 5 02-02-11 16:03
Zoek mijn Iphone/Ipad/Ipod Touch iphonegadget iPad Apps 3 17-01-11 23:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.