iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   ipad valt uit en komt terug op beginpagina (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/104141-ipad-valt-komt-terug-op-beginpagina.html)

janmaasbracht 11-11-11 12:50

ipad valt uit en komt terug op beginpagina
 
sinds ik mijn ipad1 update ios 5.0.1 heeft valt deze regelmatig uit .
als ik een boek lees(strip) dan valt hij uit en komt terug in het beginscherm.... ik heb de helpdesk gebeld en deze vragen 36 euro (beetje vreemd) wie heeft dit probleem ook en weet een oplossing

adriaantjes 12-11-11 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmaasbracht (Bericht 734697)
.... ik heb de helpdesk gebeld en deze vragen 36 euro

- Moet je betalen voor een antwoord ?
- Of is dit het dit bedrag dat je moet betalen voor de eventuele herstelling ?

Guest-20180925190238 12-11-11 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmaasbracht (Bericht 734697)
sinds ik mijn ipad1 update ios 5.0.1 heeft valt deze regelmatig uit .
als ik een boek lees(strip) dan valt hij uit en komt terug in het beginscherm.... ik heb de helpdesk gebeld en deze vragen 36 euro (beetje vreemd) wie heeft dit probleem ook en weet een oplossing

Kijk eerst eens wat het nog allemaal in de achtergrond draait. Een boek kan nogal groot zijn.

Bovendien kan je nakijken in Settings -> General -> About -> Diagnostics & Usage of er een crash is geweest wegens te weinig geheugen en welke app die crash veroorzaakt heeft.

janmaasbracht 12-11-11 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door adriaantjes (Bericht 735147)
- Moet je betalen voor een antwoord ?
- Of is dit het dit bedrag dat je moet betalen voor de eventuele herstelling ?

Ik moet dit bedrag betalen voor het antwoord....ik heb nu iCloud uitgezet en het probleem is verholpen ( tot nu tenminste)

adriaantjes 12-11-11 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door janmaasbracht (Bericht 735158)
Ik moet dit bedrag betalen voor het antwoord....ik heb nu iCloud uitgezet en het probleem is verholpen ( tot nu tenminste)

Goed om weten.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.