iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   App store (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/104518-app-store.html)

vpnf82 15-11-11 23:08

App store
 
Ik weet niet of ik hier deze vraag kan stellen.
Afgelopen weekend was ik mijn apps aan het updaten.
Tijdens het updaten was ik was in de appstore aan het kijken.
Tijdens dat kijken heb ik onbewust 2 x op Tomtom geklikt (?),gevolg dat deze direct ging downloaden omdat ik al ingelogd was op de appstore.
Ik heb dit eigenlijk direct gezien en de download afgebroken en de app verwijderd.
Na 2 min kreeg ik al een mail dat mijn rekening voor €92,38 belast zou gaan worden.
Daarop heb ik direct een mail gestuurd naar click and buy , maar krijg alleen een mail terug dat ik een mailtje in het engels moet sturen naar bla bla bla.
Dit toch maar gedaan en krijg gewoon geen antwoord van dat volk.
Ook een mail gestuurd naar de Apple store ( je moet toch wat ) maar daar kunnen ze me niet helpen.
Heeft iemand hier ervaring mee en zo ja waar kan ik hiermee terecht.
Ik heb de €92,38 direct terug laten boeken omdat ik geensinds van plan ben om dit te betalen.
Het Tomtom bestand zou 1.8GB groot zijn en ik heb de download binnen 10 sec afgebroken.
No way dat ik dat binnen die tijd binnen kan halen.

Als iemand dit ook wel eens voor handen gehad heeft hoor ik het graag.

XIII 15-11-11 23:10

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:52.