iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/105030-ipad-springt-automatisch-naar-beginscherm-tijdens-gebruik-apps.html)

vianet 22-11-11 14:26

iPad springt automatisch naar beginscherm tijdens gebruik van Apps
 
Nadat ik iCloud heb geinstalleerd, springt bv. tijdens Googelen (internet) maar ook bij gebruik van diverse Apps, het scherm terug naar het beginscherm. Hoogst irritant! Resetten helpt niet. Wie kan mij een tip geven om dit probleem te verhelpen???

Castagnari 08-02-12 20:59

Ipad2 probleem
 
Ik heb hetzelfde sinds kort, heb jij al een oplossing voor dit probleem.

Losdos 09-02-12 10:58

Ik heb dat probleem ook en hier op het forum geplaatst.
Maar nog geen oplossing. Het is een heel vervelend probleem.
Is er nu niemand die hier de oplossing voor weet?
Ik heb al gebeld, maar bij de winkel weten ze het ook niet.
Langs komen, ik woon in Spanje dat is dus het probleem.

wouter1981 09-02-12 11:03

Waarschijnlijk is er (nog) geen echte oplossing. Je kunt een harde reset proberen. Als het echt heel vervelend is raad ik een herstel aan mbv iTunes.
Maar ik heb stille hoop dat Apple dit probleem oplost in iOS 5.1...

Beech43 09-02-12 12:07

Even dit lezen:
6 tips om je iPhone en iPad te versnellen - MacWorld

vianet 09-02-12 12:24

Ik heb, na veel gezeur, iTunes en iCloud eraf gegooid en opnieuw geïnstalleerd. Waarschijnlijk had ik verschillende inloggegevens (iTunes/me.com/iCloud) gebruikt en heb nu consequent 1 naam en wachtwoord aangehouden. Geen problemen meer! Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Josemaan 26-02-12 09:41

Tijdens gebruik apps springt scherm terug naar beginscherm
 
Ik heb hetzelfde probleem, je zit in je apps en het scherm springt om de paar minuten naar het beginscherm, de ene keer wat vaker dan de andere , zou heel graag een oplossing willen hebben.......heel irritant:confused:

Losdos 27-02-12 05:57

iPad springt op begin scherm of op de appel
 
Wat een ellende, terwijl ik dit zat te lezen sprong het beeld op het appeltje, dat gebeurd af en toe. Heeft er ooit iemand contact gehad met de fabrikant. Mijn schoondochter heeft dat probleem ook. Ik vind het een schande. Ze moeten dat probleem toch kunnen oplossen.
Voor zoveel geld verwacht je toch een goed produkt.

Losdos 08-03-12 11:24

Ik heb op mijn iPad icloud buiten werking gezet en het gaat nu veel beter. Wel valt hij af en toe weg en dan krijg ik het appeltje. Dan moet ik wachten, daarna komt alles weer terug. Het nadeel is dat notities en afspraken nu niet op mijn iPhone staan. Nu na een week heb ik icloud er weer opgezet, kijken of dit inderdaad het probleem is.

Johny JC 04-12-17 11:11

Ipad springt steeds terug naar beginscherm
 
Ik had dit probleem ook .. heb het kunnen oplossen door via itunes update te doen. Had Ipad aangeslaoten op Mac en dan via itunes update gedaan en alles was weer terug normaal en werkt zelfs veel sneller nu! Voor wie geen Mac heeft .. gewoon itunes installeren op je computer .. Ipad aansluiten op computer .. itunes openen .. zoeken naar Ipad en dan update doen ;-) Grtjs Johny

iPhoneAlot 04-12-17 11:34

Na vijf en een half jaar een oplossing. Mooi!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.