//

iBooks op IPAD niet allemaal te zien en te lezen

iBooks op IPAD niet allemaal te zien en te lezen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb in de bibliotheek van iTunes, onder de map boeken, een 70 tal boeken staan. Allen zijn ze in EPUB formaat. Mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-11-11, 00:34
Brigoedie Brigoedie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard iBooks op IPAD niet allemaal te zien en te lezen

Hallo allemaal,
Ik heb in de bibliotheek van iTunes, onder de map boeken, een 70 tal boeken staan. Allen zijn ze in EPUB formaat. Mijn iPad is 64 GB. Na het synchroniseren van de iPad merkte ik dat meer dan de helft van mijn boeken niet meer op mijn iPad staan. Er staan er nu nog een 24 tal op. Kan iemand me zeggen hoe ik alle boeken terug op de iPad kan zetten, ik dacht dat ik voordien toch alle boeken op mijn iPad staan had. Heb reeds mijn iPad opnieuw opgestart en opnieuw laten synchroniseren maar er veranderde niets, de overige boeken komen er niet bij te staan.
Kan iemand mij hierbij raad geven hoe ik al mijn boeken op mijn iPad kan terug zetten.
Alvast mijn dank op voorhand.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 00:17 ----------

Momenteel is mijn iPad nog maar voor de helft vol, dus nog veel plaats voor alle boeken!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 18:41
Jolanda2211 Jolanda2211 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard

Mijn boeken staan wel in de kast maar niet volledig geladen. Een paar keer gesynchroniseerd maar het lijkt of de iPad blijft hangen. Hoe lang is normaal om ze te syncen?
  #3  
Oud 24-11-11, 23:54
Brigoedie Brigoedie is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik weet ook niet hoe lang dit kan duren. Je kan toch prima het verloop mee volgen van de synchronisatie! Klik eens, in iTunes, bij apparaten op het batterijtje, vandaar moet je de synchronisatie mee kunnen volgen. Ik probeer later eens alle boeken opnieuw in iTunes te installeren en zie dan wel indien ze er allemaal terug in zullen staan. Mocht iemand nog een andere tip hebben laat deze dan maar horen!
  #4  
Oud 27-11-11, 11:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard iBooks

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brigoedie Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik heb in de bibliotheek van iTunes, onder de map boeken, een 70 tal boeken staan. Allen zijn ze in EPUB formaat. Mijn iPad is 64 GB. Na het synchroniseren van de iPad merkte ik dat meer dan de helft van mijn boeken niet meer op mijn iPad staan. Er staan er nu nog een 24 tal op. Kan iemand me zeggen hoe ik alle boeken terug op de iPad kan zetten, ik dacht dat ik voordien toch alle boeken op mijn iPad staan had. Heb reeds mijn iPad opnieuw opgestart en opnieuw laten synchroniseren maar er veranderde niets, de overige boeken komen er niet bij te staan.
Kan iemand mij hierbij raad geven hoe ik al mijn boeken op mijn iPad kan terug zetten.
Alvast mijn dank op voorhand.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 24 november 2011 om 00:17 ----------

Momenteel is mijn iPad nog maar voor de helft vol, dus nog veel plaats voor alle boeken!
Een paar vragen: heb je boeken synchroniseren aangevinkt ? Heb je boeken aangeschaft op je iPad, dus los van iTunes ?
  #5  
Oud 17-08-12, 23:32
louise92x louise92x is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

ik heb dit probleem ook. ik heb alle boeken synchroniseren aangehinkt en ik heb een paar boeken gekocht op de ipad. verder heb ik boeken gedownload via het internet. Niet alle boeken komen op de ipad terecht.. help!
  #6  
Oud 18-08-12, 00:34
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je, als je de iPad met iTunes hebt verbonden, al eens geklikt op "Aankopen overzetten" ?
  #7  
Oud 18-08-12, 01:07
louise92x louise92x is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 3
Standaard

Ja dat heb ik gedaan. Maar er zitten ook 'illegale' boeken bij. Kan dat het zijn?
  #8  
Oud 18-08-12, 13:07
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je de app Bluefire ? Zo niet dan zou ik die aanschaffen. Elders gekochte eBoeken kun je altijd in Bluefire openen, als ze beveiligd zijn heb je een Adobe account nodig. Hier duidelijke uitleg.
  #9  
Oud 18-08-12, 18:36
Shandro's schermafbeelding
Shandro Shandro is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 66
Standaard

Als het goed is bij de Verkenner [Windows] bij de map iTunes is er een map Automatisch toevoegen aan iTunes
[schijf-X:\iTunes\iTunes Media\Automatisch toevoegen aan iTunes]
Plaatst die e-pubs in die map, daarna synchroniseren.
Boeken worden geplaatst op de iPad.
Ik lees ze met iBook.
http://itunes.apple.com/us/app/ibooks/id364709193?mt=8
__________________
groet, Shandro
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Google agenda delen / niet uit te lezen op iPhone en iPad iJST iPad Apps 13 09-01-14 20:42
Ipad kan simkaart niet meer lezen terwijl er wel een in zit Nr777 iPad algemeen 7 06-02-12 21:51
Email TransIp niet uit te lezen op Iphone 3 en 4 (en Ipad 2) Ellieram iPhone algemeen 5 18-09-11 23:52
kan inhoud ipad niet lezen gieleke6 iPad algemeen 2 12-09-10 12:51
Kan ik ook zien wat ik allemaal heb gekocht? zwiggelbig iPhone Apps 4 11-10-09 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:06.