//

Lyricus in iPod verdwenen.

Lyricus in iPod verdwenen. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Net de upgrade naar 5.0.1 gedaan, maar als ik nu een nummer met de iPod, of ' muziek' zoals het nu heet, afspeel krijg ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-11-11, 14:02
kareltjeee! kareltjeee! is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard Lyricus in iPod verdwenen.

Net de upgrade naar 5.0.1 gedaan, maar als ik nu een nummer met de iPod, of ' muziek' zoals het nu heet, afspeel krijg ik geen songteksten meer te zien. Bij 4.3.5 was dat wel zo. Is deze functie verdwenen? Hopelijk niet want ik gebruik het vrij vaak. Als iemand weet hoe ik het weer tevoorschijn kan halen dan hoor ik het graag.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod geluid, Geluidsknop doet het niet goed, blokjes zijn verdwenen Waseland iPhone algemeen 10 16-03-14 08:00
Extra Regelaars verdwenen in Ipod van Iphone 3GS ecardon iPhone algemeen 0 21-06-11 18:56
iPad: Rotatievergrendeling verdwenen na JB 4.3.1, iPod 3G? Flesje Jailbreak 11 06-04-11 11:02
rotatielock en ipod bediening verdwenen uit dock thespirit Jailbreak apps en thema's 0 19-02-11 22:04
Mijn volumeregelaar in ipod is verdwenen. Gereset maar is nog steeds weg keezer27 iPhone algemeen 1 19-02-10 01:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.