problemen met instaleren van ios 5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, als ik ios 5 in i tunes heb gedownload en het op me ipad 2 wil zetten geeft hij elke kaar aan"problemen met netwerksysteem" ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met instaleren van ios 5
hallo,
als ik ios 5 in i tunes heb gedownload en het op me ipad 2 wil zetten geeft hij elke kaar aan"problemen met netwerksysteem" een pauze heeft zich voor gedaan" weet iemand wat hiermee word bedoelt en hoe ik dit kan oplossen met vriendelijke groet jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke Windowsversie gebruik je ?
Heb je om te synchroniseren met itunes ook al 'vastlopers' of 'onderbrekingen' gehad ? |
|
|||
|
|||
windows 7,
met synchoniseren heb ik nooit een probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met Itunes na installatie IOS 5 met Windows XP | serrari | iTunes | 4 | 02-11-11 18:18 |
van iOS 4.3.3 naar iOS 5 problemen | olivieb | iPhone algemeen | 0 | 13-10-11 00:07 |
problemen met ios 4.3.3 | HendrikB | iPad algemeen | 9 | 15-06-11 19:49 |
Problemen met het instaleren van Installer & Cyda | BABY FACE PSYCHO | Jailbreak apps en thema's | 7 | 16-03-09 18:22 |
problemen met app instaleren via cydia en installer | chrisje1986 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-02-09 00:19 |
|
|