//

Inloggen iMessage en FaceTime mislukt

Inloggen iMessage en FaceTime mislukt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Misschien is de vraag al eerder gesteld maar kon hem niet vinden. Ik probeer in te loggen op iMessage en FaceTime (uiteraard met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-12-11, 20:11
PindaP PindaP is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Inloggen iMessage en FaceTime mislukt

Hoi allemaal,
Misschien is de vraag al eerder gesteld maar kon hem niet vinden.

Ik probeer in te loggen op iMessage en FaceTime (uiteraard met mijn Apple id) maar wanneer ik mijn wachtwoord heb ingevuld en op volgende druk springt hij weer terug naar het inlog scherm. Na wat googlen zag ik dat je bij je Wi-Fi instellingen DNS op 8.8.8.8 of 8,8,8,8 moet zetten maar dit helpt niet bij mij.

Iemand tips??? Bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-11, 23:23
PindaP PindaP is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Nobody? Baal wel heel erg.
  #3  
Oud 05-12-11, 15:46
viresh75 viresh75 is offline
• iOS 11.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 26
Stuur een bericht via MSN naar viresh75
Standaard

Je moet in het scherm waar je je appleid invult weer even op dat invul balkje klikken.
In totaal moet je dit 2x doen. Hierna komt er een vinkje en is het geactiveerd.

Dit probleem had ik ook, maar is verholpen door het bovenstaande uit te voeren.
Suc6
  #4  
Oud 05-12-11, 19:52
PindaP PindaP is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Hoi Viresh. Bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd.... Maar het lukt niet. Als ik nogmaals klik op de invul plek van me Apple id krijg ik dat wat je normaal krijgt. Selecteren of selecteer alles. Wel apart dus.

Even voor de duidelijkheid.

Als ik op berichten druk moet ik me dus inloggen. Apple id en wachtwoord. Als ik dan druk op inloggen, komt de vraag "op welk emailadres wil je de berichten ontvangen". Maar voordat ik op volgende kan klikken springt hij alweer terug. Er komt ook geen melding wat ik niet goed doe..... :-(
  #5  
Oud 05-01-12, 17:33
SebastienSell SebastienSell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik had hetzelfde probleem. Op een ander forum vond ik dat het kwam omdat de tijd of tijdzone niet klopte. Ik had inderdaad niet de correcte tijd omdat ik smurfs village gespeeld had. Zet je tijd gewoon juist en alles werkt weer. Hopelijk werkt het. Succes
  #6  
Oud 05-01-12, 17:37
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Hoe is jullie iPhone geactiveerd?
  #7  
Oud 05-01-12, 17:38
SebastienSell SebastienSell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Hoe is jullie iPhone geactiveerd?
Hoe bedoel je?
  #8  
Oud 22-01-12, 19:01
Appelsmetperen Appelsmetperen is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaP Bekijk bericht
Hoi Viresh. Bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd.... Maar het lukt niet. Als ik nogmaals klik op de invul plek van me Apple id krijg ik dat wat je normaal krijgt. Selecteren of selecteer alles. Wel apart dus.

Even voor de duidelijkheid.

Als ik op berichten druk moet ik me dus inloggen. Apple id en wachtwoord. Als ik dan druk op inloggen, komt de vraag "op welk emailadres wil je de berichten ontvangen". Maar voordat ik op volgende kan klikken springt hij alweer terug. Er komt ook geen melding wat ik niet goed doe..... :-(


Ik heb het op kunnen lossen door een keer een verkeerd wachtwoord in te typen. Daarna weer meteen het juiste wachtwoord ingetypt en toen pakte hij hem meteen. Was zowel bij FaceTime als bij iMessage.
  #9  
Oud 22-01-12, 20:25
SebastienSell SebastienSell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PindaP Bekijk bericht
Hoi Viresh. Bedankt voor je reactie.

Ik heb het geprobeerd.... Maar het lukt niet. Als ik nogmaals klik op de invul plek van me Apple id krijg ik dat wat je normaal krijgt. Selecteren of selecteer alles. Wel apart dus.

Even voor de duidelijkheid.

Als ik op berichten druk moet ik me dus inloggen. Apple id en wachtwoord. Als ik dan druk op inloggen, komt de vraag "op welk emailadres wil je de berichten ontvangen". Maar voordat ik op volgende kan klikken springt hij alweer terug. Er komt ook geen melding wat ik niet goed doe..... :-(
Weet je zeker dat je klok juist staat? Had hetzelfde probleem, toen ontdekte ik dat er iets mis was met de klok. Als dit niet werkt moet je eens de dns-server veranderen in 8.8.8.8.
  #10  
Oud 28-01-12, 21:30
mikelansu mikelansu is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Voor mij ongeveer hetzelfde probleem,
als ik wil inloggen op imessage komt het volgende te staan: "Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw". Ik heb AL de hierboven genoemde "oplossingen" geprobeerd maar voorlopig heeft nog niks geholpen. Iemand nog DE OPLOSSING????
  #11  
Oud 28-01-12, 21:33
SebastienSell SebastienSell is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mikelansu Bekijk bericht
Voor mij ongeveer hetzelfde probleem,
als ik wil inloggen op imessage komt het volgende te staan: "Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw". Ik heb AL de hierboven genoemde "oplossingen" geprobeerd maar voorlopig heeft nog niks geholpen. Iemand nog DE OPLOSSING????
Je moet eens proberen bij de instellingen van je Wi-Fi de DNS server veranderen in 8.8.8.8 misschien werkt dit. Zorg ervoor dat je tijd en datum beide juist staan!
Suc6
  #12  
Oud 28-01-12, 21:35
mikelansu mikelansu is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

heb ik allemaal al geprobeerd, niks werkt helaas. Ik heb nooit eerder problemen hiermee gehad, en aan de internetverbinding ligt het niet (safari en andere apps werken gewoon nog)
  #13  
Oud 03-09-12, 23:18
iDobber iDobber is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Een soortgelijk probleem staat op http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-probleem.html. Ook de oplossing (althans bij mij) is hier te vinden
  #14  
Oud 22-09-12, 20:07
argtje99 argtje99 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 13
Standaard

Bij mij is het op myn iPad 2 16g dan duurt het een tijdje dan is die klaar krijg ik te staan verbinding met facetime server mislukt probeer het opnieuw wat kan ik hieraan doen
  #15  
Oud 22-09-12, 20:42
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Tja, wat er staat: "probeer het opnieuw". En als je dat tig keer gedaan hebt je iPad uitzetten en opnieuw opstarten, je Wi-Fi uitzetten, je router resetten....., bij een ander eens proberen....en als dat allemaal geen resultaat heeft hier terugkomen en melden wat je allemaal gedaan hebt.
  #16  
Oud 23-09-12, 19:10
argtje99 argtje99 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 13
Standaard

wel als ik na school ga en die dan activeer ik kijk wel als het lukt op school als ik hem daar kan activeren activeer ik hem maar als ik dan nog problemen heb ermee kom ik wel hier
  #17  
Oud 24-09-12, 18:17
argtje99 argtje99 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 13
Standaard

Ja hallo ik heb mijn iPad opschool geactiveerd en ik kan thuis niemand bellen en als iemand my belt krijg ik te staan accepteer dan accepteer ik en verbind die en dan gaat die de verbinding verbreken endan kan ik niet facetimen kunnen jullie mij alsjeblieft helpen
  #18  
Oud 24-09-12, 20:53
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Het ligt waarschijnlijk aan je router. Wie is je provider en welke router heb je ?
  #19  
Oud 24-09-12, 21:04
argtje99 argtje99 is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 13
Standaard

Myn provider van myn router is Tele2
  #20  
Oud 24-09-12, 21:15
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien moet je dit eens bekijken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud inloggen mislukt controleur iCloud 9 08-11-11 20:59
activeren van Imessage en Facetime in IOS 5 GoGo22 iPhone algemeen 14 24-10-11 20:51
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 16:33
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? Laurence190 iPhone Apps 0 03-05-11 17:25
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt djkuill iTunes 1 16-10-10 00:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:54.