//

geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel?

geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, heb sinds een paar dagen de ipad2, en doe s,avonds het geluid uit zodat ik niet wakker wordt van de berichtjes via hyves, facebook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 10:13
BrenStef BrenStef is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 29
Standaard geluid staat uit, maar de berichten hoor je nog wel?

Goedemorgen,

heb sinds een paar dagen de ipad2, en doe s,avonds het geluid uit zodat ik niet wakker wordt van de berichtjes via hyves, facebook binnen komen. Maar ook al zet ik het geluid helemaal uit, hoor ik nog wel de meldingen van de berichtjes die binnen komen, terwijl het geluid van de ipad uit staat.
Hoe kan ik dit oplossen, moet ik een instelling anders zetten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 16:06
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt bij Instellingen/Algemeen/Geluiden alles instellen. Het simpelste is de schuif op 0 te zetten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan wel bellen, maar ik hoor niets, ontvanger ook niet keko iPhone algemeen 4 22-10-10 08:06
Ik hoor mensen wel als ik ze bel, maar heel zachtjes Merijntje1 iPhone algemeen 6 26-08-10 12:57
iphone gaat wel over maar hoor geen geluid bazz1977 iPhone algemeen 9 28-11-09 17:56
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. Kwiq Muziek, foto & video 3 24-11-09 23:41
Kan wel bellen maar hoor geen binnekomende telefoontjes iBen Unlock [archief] 3 30-01-08 16:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.