//

verwijderen muziek van ipad lukt deels

verwijderen muziek van ipad lukt deels discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na in het begin wat geklooid te hebben met itunes stond plots al mijn muziek op mijn ipad. Veel te veel en na wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-11, 15:52
denniskuh1896 denniskuh1896 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard verwijderen muziek van ipad lukt deels

Hoi,

Na in het begin wat geklooid te hebben met itunes stond plots al mijn muziek op mijn ipad.
Veel te veel en na wat gepuzzel is het me gelukt deze weer te verwijderen.

Heb als proefje 1 nummer weer terug gezet en als ik nu op mijn ipad naar muziek gaat staat inderdaad dat nummer dik gedrukt op mijn ipad.
Toch staat er nog een groot deel (niet allemaal) van al mijn nummers op mijn ipad. niet dik gedrukt en kan ze ook niet afspelen.

Hoe kan ik deze verwijderen?

Alvast bedankt

groeten dennis
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-11, 16:02
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je je iPad hebt aangsloten heb je bij "Muziek" iets aangevinkt m.b.t. synchroniseren ?

En de muziek die op je iPad staat en die je niet kunt afspelen is die nog wel zichtbaar in iTunes (als je op Muziek klikt in de linkerkolom onder je iPad ? Zo ja, kun je die dan verwijderen (rechter muisknop).
  #3  
Oud 06-12-11, 16:40
denniskuh1896 denniskuh1896 is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 2
Standaard

Wat betreft je 1ste zin: ik klik nu alleen aan wat ik wil synchroniseren, en die pakt ie dan ook. Deze kan ik daarna gewoon gebruiken op mijn ipad. Er blijft alleen een hele lijst "niet dik gedrukte" nummers staan waar ik niets mee kan.

Je 2de zin: Onder muziek bij mijn ipad, staan alleen de nummers die ik gesyngroniseerd heb en dus kan gebruiken. NIET die nummers waar ik niks mee kan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 december 2011 om 15:42 ----------

lijkt wel een soort van afspeellijst, maar ik heb op itunes alle afspeellijsten geleegd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek verwijderen van Iphone 4 vloem Muziek, foto & video 3 04-10-11 20:57
Apple betaalt iPad deels terug wvy iPad algemeen 0 07-03-11 17:02
Mp3 muziek van de iPhone verwijderen ? glisz Muziek, foto & video 13 26-01-11 17:23
Iphone krijgt nieuwe gebruiker, deels terug naar fabriek ins. deels bewaren daaf iTunes 8 01-08-10 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:45.