iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Apple Mobile Device-service (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/107383-apple-mobile-device-service.html)

adriaantjes 19-12-11 15:38

Apple Mobile Device-service
 
Tot op vandaag werkte alles als normaal, totdat ik de nieuwe update van iTunes (10.5.2.11) uitvoerde.
Als ik nu mijn iPad 2 aansluit, krijg ik volgend bericht:
"Deze iPad kan niet gebruikt worden omdat de Apple Mobile Device-service niet kan gestart worden."
Ik heb teneinde raad iTunes eens verwijderd, en terug geïnstalleerd.
Ook heb ik op de iPad een reset uitgevoerd.
In geen enkel bestaand topic vind ik een oplossing.
Wie kan mij helpen.

Guest-20180925190238 19-12-11 15:46

Start de PC eens opnieuw op. iTunes heeft nieuwe Mobile Device Drivers geïnstalleerd en Windows heeft na de installatie de services niet opnieuw opgestart.

adriaantjes 19-12-11 16:18

Het werkt inderdaad op die manier.
Ik ben U zeer dankbaar.

Guest-20180925190238 19-12-11 16:23

Tot uw dienst :)

Je kan die services ook manueel opstarten in de Windows CLI (aka "DOS Venster"), maar dat is nogal ingewikkeld. PC Opnieuw opstarten gaat sneller dan uitleggen hoe je een service opnieuw moet opstarten :)

Succes verder.

boskuip 17-09-14 01:25

iTunes schakelt steeds uit


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.