Apple Mobile Device-service
Tot op vandaag werkte alles als normaal, totdat ik de nieuwe update van iTunes (10.5.2.11) uitvoerde.
Als ik nu mijn iPad 2 aansluit, krijg ik volgend bericht: "Deze iPad kan niet gebruikt worden omdat de Apple Mobile Device-service niet kan gestart worden." Ik heb teneinde raad iTunes eens verwijderd, en terug geïnstalleerd. Ook heb ik op de iPad een reset uitgevoerd. In geen enkel bestaand topic vind ik een oplossing. Wie kan mij helpen. |
Start de PC eens opnieuw op. iTunes heeft nieuwe Mobile Device Drivers geïnstalleerd en Windows heeft na de installatie de services niet opnieuw opgestart.
|
Het werkt inderdaad op die manier.
Ik ben U zeer dankbaar. |
Tot uw dienst :)
Je kan die services ook manueel opstarten in de Windows CLI (aka "DOS Venster"), maar dat is nogal ingewikkeld. PC Opnieuw opstarten gaat sneller dan uitleggen hoe je een service opnieuw moet opstarten :) Succes verder. |
iTunes schakelt steeds uit
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44. |