iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Prepaid data sim voor de iPad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/107594-prepaid-data-sim-voor-de-ipad.html)

Harley4 22-12-11 00:24

Prepaid data sim voor de iPad
 
Vorige week een prepaid 1Gb sim voor de iPad besteld bij vodafone voor 7.50 euro

[s]Edit, link naar sim van 1Gb werkt niet meer[/s]

Krijg net een mailtje na 6 dagen ( zou binnen 24h geleverd ) dat deze niet geleverd kan worden. Beetje vreemd :confused:

Wie weet een losse data sim voor de iPad zonder abbo?

Zie door de bomen het bos niet meer, en kom alleen waardeloze aanbiedingen tegen van oa 62 mb voor 10 euro enz oa bij KPN

viresh75 22-12-11 17:21

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ik heb ook een microsimkaart besteld voor de iPad bij Vodafone voor € 7,50

Maar deze kan ook bij mij niet geleverd worden, in ieder geval niet binnen de 24 uur.

Naast dit "mooie" aanbiedingen zijn er geen andere aanbieders die tegen een laag bedrag een simkaartje voor de iPad aanbieden. De prijzen voor een tablet simkaart zijn net zo hoog als een abonnement voor een mobiele telefoon. Terwijl dat je bij de telefoonabonnement belmimuten + sms'jes erbij krijgt. Ik denk erover na om een sim-only abonnement met internet af te sluiten en vervolgens een tweede microsimkaart aan te vragen.

Zodat de eerste simkaartje in mijn telefoon gebruikt wordt en de tweede microsimkaart in de iPad gebruikt kan worden.

Harley4 26-12-11 10:14

Lees je reactie nu pas.

Nog steeds geen sim van de heren van vodafone ontvangen hier.

Duo-sim is geen oplossing, blijft een geknoei met schakelen.

debroei 26-12-11 11:05

Bovendien als je aan het internetten ben met de sim in je ipad, dan ben je mobiel niet bereikbaar op je andere sim/ toestel.

Harley4 26-12-11 11:09

Dat zeg ik


Iemand nog tips voor een pre-paid sim?

Bollie60 27-12-11 18:12

Bij Albert Heijn hebben ze ook prepaid kaarten werkt perfect. Als je voor 10 euro opwaardeert krijg je van AH 10 euro bonus.
Het bereik is ook goed.

Harley4 29-12-11 01:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollie60 (Bericht 750615)
Bij Albert Heijn hebben ze ook prepaid kaarten werkt perfect. Als je voor 10 euro opwaardeert krijg je van AH 10 euro bonus.
Het bereik is ook goed.

Da's 133 MB voor 20 euro :d

Spartagek 31-12-11 09:02

Ik gebruik Medion Mobile
2.50 p/d ( 100mb )
7.50 30d ( 250mb )
20€ 30d ( 750mb )

Al naar gelang mijn verwachting van die periode.
Alleen was er destijds geen microsim, dus zelf moeten "knippen" :)

Harley4 27-02-12 16:11

1 Bijlage(n)
Lekker weer die vodafone, neem ik de ipad mee naar buiten, is het na 8 mb al over met de pret, betaald voor 1Gb.

Wordt onderhand een beetje moei van al die oplichters/providers.

Harley4 01-03-12 09:30

Heb dus een prepaid aangeschaft waar 400mb op zou staan, na registratie 1Gb

Reactie vodafone, boel maar doorgestuurd naar radar.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Mogelijk is bij het bestellen van uw simkaart een misverstand ontstaan.

De naam van de simkaart die u gekocht heeft is: MBB microsim 1GB. Dat betekent niet dat er een gratis bundel van 1GB aan deze simkaart gekoppeld is maar dat er maximaal een databundel van 1GB aan gekoppeld kan worden. De databundel van 1GB kost 50 euro en is 3 maanden geldig. Deze databundel staat ook genoemd onder: Mobiel Internetten in drie stappen. Meer informatie over de door u aangeschafte simkaart vindt u hier:
Prepaid op je tablet

Bij de door u aangeschafte simkaart krijgt u standaard 2,50 tegoed. Dit is opgebruikt bij uw eerste internetgebruik van 8MB.
Wanneer u het nummer registreert en de eerste keer opwaardeert krijgt u een bonustegoed van 12,50. Registreren kan via onze website:
registratiebonus -Welkom bij Prepaid - Prepaid aanbiedingen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.


Met vriendelijke groet,
Kitty van Galen
Vodafone Klantenservice

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2012 om 11:18 ----------

En toch nog netjes opgelost >>

Om u toch tegemoet te komen heb ik het volgende gedaan:

- een databundel van 400 MB gekoppeld die 30 dagen geldig is tot 30.3.2012
- een databundel van 1GB gekoppeld die 1 jaar geldig is tot 1.3.2013.

Voor beide bundels geldt dat wanneer de databundel is opgebruikt voordat de vervaldatum is bereikt de bundel komt te vervallen.
Het is niet mogelijk om het dataverbruik automatisch op te vragen. Wanneer u sms berichten kunt ontvangen dan krijgt u een bericht als de bundel bijna opgebruikt is.

Ik hoop dat het probleem hiermee alsnog naar tevredenheid is opgelost.

flappah 08-03-12 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door debroei (Bericht 749892)
Bovendien als je aan het internetten ben met de sim in je ipad, dan ben je mobiel niet bereikbaar op je andere sim/ toestel.

Dat is dus niet waar he. Ik heb de duo-sim constructie maar bellen gaat juist prima. Het is alleen je dataverbinding (en soms SMS!) dat niet gelijktijdig mag. Bellen daarentegen gaat altijd moeiteloos door!

Macaap 09-03-12 08:54

Collega van me heeft prepaid van Vodafone en werkt prima. Het beloofde extra tegoed na registratie liet lang op zich wachten, was een heel gedoe om dat voor elkaar te krijgen. Zelf heb ik kleine Abbo van Vodafone op mijn iPad, voordeel is dat de snelheid mobiel dan een stuk hoger is dan Prepaid... Om over na te denken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:17.