//

Boeken verdwijnen soms

Boeken verdwijnen soms discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds ios5 een vreemd probleem. Soms verdwijnen mijn boeken plotseling uit iBook. Als ik de IP uit- en weer aanzet, verschijnen ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-12-11, 17:45
Aaifoney Aaifoney is offline
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 113
Standaard Boeken verdwijnen soms

Hallo,
Ik heb sinds ios5 een vreemd probleem. Soms verdwijnen mijn boeken plotseling uit iBook. Als ik de IP uit- en weer aanzet, verschijnen ze weer. Soms duurt het tijden voordat ik een boek kan openen en draait er rechtboven een rondje. Het lijkt of de IP wat wil synchen, maar ik heb geen idee wat dat kan zijn. Ik gebruik geen iCloud of wireless sync met iTunes.
Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-12-11, 10:24
Nad Nad is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Boeken

Ik heb ook problemen met boeken. Ze staan nog wel in debibliotheek van I tunes op mijn pc maar ik krijg ze niet op mijn I pad en I phone
  #3  
Oud 31-12-11, 12:07
Decofact Decofact is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem . Boeken staan in itunes maar synchroniseren niet naar ipad. Heb deze nu 2 weken en bijna niets werkt fatsoenlijk. blijft hangen bij reservecopie enzovoort....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 08:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 07:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 11:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.