iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   klacht aan Apple Nederland zenden (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/108970-klacht-apple-nederland-zenden.html)

bruchlee 05-01-12 22:15

klacht aan Apple Nederland zenden
 
Wie weet het juiste postadres van Apple Nederland.
Ik had een brief geschreven naar een adres in Bunnink, maar kreeg deze geopend retour.( ook genoeg porti erop)
Terwijl de achterkant goed met stickers was dicht geplakt.
Met de Ifactors waar ik de Imac heb gekocht kom ik niet verder.(Zoetermeer)
Toen probeerde ik het verder in het land om aan een adres te komen, daar werd ik ook niet wijzer. Een gaf mij zelfs een gratis nummer van Apple, maar daar werd gezegd dat hij dat niet mocht geven.
Toen Tros Radar en De Consuwijzer in geschakeld en de laatste verwijst weer na de winkel van Ifactors.
Wie kan mij helpen???

kuotje 05-01-12 22:32

Post is oldskool??

Apple - Support - Contact met Apple Support en Klantenservice

bruchlee 05-01-12 22:35

Beste Kuotje,
Dacht je dat ik daar niet al was geweest. Als ik mijn KPN rekening nakijk heb ik voor meer dan €12,00 met ze verbeld.

kuotje 05-01-12 23:21

Oké en via post zouden ze wel helpen?
Wat is je probleem als ik vragen mag?

AriM6 06-01-12 01:09

Er zijn genoeg winkels die je kunnen helpen.
Even via de Apple site een zaak zoeken die geautoriseerd is in jouw buurt en je kan even langs gaan. Als je wil dat het extra lang gaat duren dan moet je inderdaad een brief sturen...

wouter1981 06-01-12 08:16

Als je een probleem hebt met een iMac die je gekocht hebt bij iFactors moet toch echt bij iFactors zijn...

bruchlee 06-01-12 08:20

Ik heb een extra verzekering bij ze af gesloten, maar krijg daar een blanco email over.
Als ik op de pc kijk zie ik wel dat ik bij ze bekend ben maar het certificaat met klantennummer krijg ik niet van ze.

Guest-20180925190238 06-01-12 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruchlee (Bericht 756135)
Ik heb een extra verzekering bij ze af gesloten, maar krijg daar een blanco email over.
Als ik op de pc kijk zie ik wel dat ik bij ze bekend ben maar het certificaat met klantennummer krijg ik niet van ze.

Apple Computer Benelux b.v. - BUNNIK - Nederland

bruchlee 06-01-12 10:25

Beste timosha,
bedankt voor de reactie, maar naar dit adres had ik de brief gezonden zie mijn eerst bericht

Wie weet het juiste postadres van Apple Nederland.
Ik had een brief geschreven naar een adres in Bunnink, maar kreeg deze geopend retour.( ook genoeg porti erop)
Terwijl de achterkant goed met stickers was dicht geplakt.
Met de Ifactors waar ik de Imac heb gekocht kom ik niet verder.(Zoetermeer)
Toen probeerde ik het verder in het land om aan een adres te komen, daar werd ik ook niet wijzer. Een gaf mij zelfs een gratis nummer van Apple, maar daar werd gezegd dat hij dat niet mocht geven.
Toen Tros Radar en De Consuwijzer in geschakeld en de laatste verwijst weer na de winkel van Ifactors.
Wie kan mij helpen???

XIII 06-01-12 11:04

Welke verzekering heb je afgesloten?

Als dat geen AppleCare is, welke rolt speelt Apple dan in jouw conflict met iFactors?

ballegooier 06-01-12 16:23

Jij hebt een transactie gedaan bij iFactors. Als je met die winkel een conflict hebt, hoeft Apple BeNeLux jou niet te helpen. Misschien doen ze het wel, maar nogmaals: jij hebt niks bij Apple BeNuLux gekocht.

Koop ik een Peugeot bij de lokale dorpsgarage, en er is stront aan de knikker met die auto, dan moet de lokale garage mij helpen / het probleem oplossen. Pas als er sprake zou zijn van een terugroep actie / bekend probleem met bijbehorende coulance, dan is het zinvol dat die lokale garage, danwel ikzelf eens informeer bij Peugeot Nederland.

bruchlee 06-01-12 17:39

Hallo ballegooier,
Ik heb een AppleCare verzekering gekocht, dus moet ik de juiste papieren ( het certificaat van Apple krijgen ) en niet van de winkel waar ik het doosje met de code heb gekocht.

Beech43 06-01-12 18:42

Status van je AppleCare opvragen:

https://selfsolve.apple.com/Agreements.do

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 januari 2012 om 18:48 ----------

Of via deze website:

Apple - Support - Contact met Apple Support en Klantenservice

bruchlee 06-01-12 19:54

Nog even duidelijk , ik ben niet dom heb alles afgedaan.
Dacht je dat ik daar niet al was geweest. Als ik mijn KPN rekening nakijk heb ik voor meer dan €12,00 met ze verbeld.
Mensen stop met tips waar ik niets aan heb. ik moet een goed en juist postadres hebben.

kuotje 06-01-12 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruchlee (Bericht 756402)
Nog even duidelijk , ik ben niet dom heb alles afgedaan.
Dacht je dat ik daar niet al was geweest. Als ik mijn KPN rekening nakijk heb ik voor meer dan €12,00 met ze verbeld.
Mensen stop met tips waar ik niets aan heb. ik moet een goed en juist postadres hebben.

En na die €12,00 snappen ze je niet??

Patman71 06-01-12 20:35

Lekkere instelling, bruce lee...

Een ieder die hier antwoord probeert je te helpen. Als je zoals je zelf zegt niet
dom bent en alles al geprobeert hebt, wat doe je hier dan??

Een vraag op een forum krijg je reacties op, ook op reacties waar je misschien
niet op zit te wachten...

Toch succes met de afhandeling, ik kan je helaas geen zinnig antwoord geven.

ballegooier 06-01-12 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bruchlee (Bericht 756356)
Hallo ballegooier,
Ik heb een AppleCare verzekering gekocht, dus moet ik de juiste papieren ( het certificaat van Apple krijgen ) en niet van de winkel waar ik het doosje met de code heb gekocht.

Edit: Excuus ik las het draadje halverwege niet goed.
Je hebt gelijk, je moet nu bij Apple Benelux zijn om je papiertje te ontvangen, lijkt mij.
Een adres weet ik niet, sorry.

Beech43 06-01-12 21:10

Papertje ontvangen in deze tijd ?

Gewoon je product registreren:

Apple - Support - AppleCare Verträge - Registreren

bruchlee 07-01-12 20:41

klacht aan Apple
 
Registratie heeft wel plaats gevonden, maar ik krijg geen certificaat.
Een blanco email zonder klant nummer en nummer van mijn pc geeft geen recht op aanspraak op een eventuele reparatie. Dit volgens de medewerker bij Ifactors.
IK WIL GEWOON EEN EMAIL MET DEZE GEGEVENS.

Een printscreen van mijn bureau blad geeft geen rechten.

Dus ik moet een officieel adres hebben om mij te beklagen.

davek 07-01-12 21:33

Dit is het adres: Apple Nederland Kosterijland 42 3981 AJ Bunnik..!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.