iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Update probleem iPad 1 van 3.2.2 naar 5 (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/109007-update-probleem-ipad-1-3-2-2-naar-5-a.html)

Grid 06-01-12 13:30

Update probleem iPad 1 van 3.2.2 naar 5
 
Hoi,

Ik krijg mijn iPad 1 niet geupdated.
Hij draait nog op 3.2.2
Ik vind de update mogelijkheden bij de i tunes.
Het lijkt te werken maar na een poosje komt er iets in beeld dat er een storing o.i.d. Is tijdens het updaten en dat ik moet kijken of de internet verbinding goed is.
Weet niet meer de precieze tekst.
Ik las iets over dat de instellingen van mijn computer misschien niet alles toestaat.
Wie kan me helpen?
Gr.
Grid

kuotje 06-01-12 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Grid (Bericht 756237)
Hoi,

Ik krijg mijn iPad 1 niet geupdated.
Hij draait nog op 3.2.2
Ik vind de update mogelijkheden bij de i tunes.
Het lijkt te werken maar na een poosje komt er iets in beeld dat er een storing o.i.d. Is tijdens het updaten en dat ik moet kijken of de internet verbinding goed is.
Weet niet meer de precieze tekst.
Ik las iets over dat de instellingen van mijn computer misschien niet alles toestaat.
Wie kan me helpen?
Gr.
Grid

Zit je zelf met itunes op de nieuwste versie?

Grid 06-01-12 14:16

Ja volgens mij wel, dat ging gewoon

Grid 07-01-12 16:58

Het is me gelukt,
Heb alles van iTunes verwijdert en hem toen laten herstellen naar fabrieksinstellingen.
Dan iTunes opnieuw erop zetten en je iPad is weer alsof hij uit de winkel komt, met het nieuwste besturing erop, 5.0.1

Gr. Grid

Beech43 07-01-12 18:51

Proficiat.
En nu nog even je profiel aanpassen:)

Grid 08-01-12 10:16

Ja mijn weekend is weer goed, jippie
ja is aangepast
Gr. Grid

Rink 08-01-12 15:03

Hi,
Ik heb hetzelfde probleem met m'n ipad2
Krijg hem niet geupdate naar 5.01, na 15 minute telkens de zelfde melding dat de ipad updateserver niet berijkt kan worden en dat ik het later nog eens moet proberen. wacht nu al langer dan 18 uur..
heb de laaste versie van itunes.
Itunes geheel verwijderen zie ik nietzo zitten

Grid 08-01-12 16:09

Hoi

Dan denk ik dat je hem ook het beste kan terug zetten naar de fabriekinstellingen.

Je raakt dan wel alles kwijt, maar hij is dan weer als nieuw.
Op je pc moet je dan alles wat met Apple te maken verwijderen via het configuratie schem.

Ik geloof dat dit 5 of 6 onderdelen zijn, vergeet niks want dan doet ie het niet.
Of je haalt hem leeg via herstellen via iTunes en dan doet ie niks meer.
Dan kun je op een andere pc iTunes downloaden en dan hang je je iPad eraan en de rest wijst zich vanzelf. Dit is de makkelijkste weg.
Welke versie heb je nu dan, is het een meerwaarde om hem te updaten, op de iPad 2 zit toch een vrij recente versie of niet?
Die van mij is de iPad 1 en liep behoorlijk achter kon nl. Niet meer alle app. Downloaden.

Gr.
Grid
Succes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.