//

apple nieuw besturingssysteem???

apple nieuw besturingssysteem??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik wou mijn ipad graag verkopen en een sony in de plaats kopen vanwege de flashsites ( de grootste reden) nu heb ik vandaag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-01-12, 22:14
Stefney Stefney is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard apple nieuw besturingssysteem???

hoi,
ik wou mijn ipad graag verkopen en een sony in de plaats kopen vanwege de flashsites ( de grootste reden)

nu heb ik vandaag gehoord dat er waarschijnlijk een nieuw besturingssysteem? gaat komen waar alles op gaat werken? ipad, sony, samsung,....waardoor natuurlijk ook die flashsites zullen gaan werken bij de ipad,...

Ik kan er niks van vinden op google, misschien zoek ik verkeerd? heet dat wel een besturingssysteem?

Als dit klopt en ik zou dan de ipad hebben omgeruild voor een sony zal ik wel spijt krijgen,...
nu is mijn vraag, weten jullie daar meer over?
dit zal echt een grote verbetering zijn bij apple!
Ik kan men uren voor men werk nog niet eens invullen op de ipad
__________________
verstuurd met mijn nokia 3310
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-12, 22:17
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Flash voor mobiele apparaten is dood, lang leve HTML5
  #3  
Oud 08-01-12, 22:21
Stefney Stefney is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

en dat is?
  #4  
Oud 08-01-12, 22:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefney Bekijk bericht
en dat is?
Flash is dead. Long live HTML5. | ZDNet
  #5  
Oud 08-01-12, 22:49
Stefney Stefney is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 9
Standaard

jaja oke, ik ga geen engelse tekst helemaal lezen op zondagavond.
flash zal dus verdwijnen? dat hoorde ik 2 jaar geleden ook al. ik geloof het wel maar daar heb ik nu niks aan en over een jaar ook niet.
ik hoef geen apple-religiepraat,...maar wil gewoon weten of apple eens gaat stoppen met hun eiland.

ik heb een ipad, ik ben er tevreden over maar dat ze zo stom doen over simpele dingen zoals flah, muziek alleen via itunes,...dit vind ik overdreven
ik bedoel, waarom kan een computer wel apple bestanden afspelen maar apple geen bestanden vanuit een windowsomgeving?

de sony tablet is nieuwer dan de ipad2 maar de flash werkt, mp3 werkt, wma bestanden werken,...
waarom heb ik dan geen sony zal je denken? de sony was nog niet uit toen ik de ipad kocht

ik ben wel tevreden maar ik ben die religiepraat wel een beetje moe, steve jobs was maar een gowone mens en geen god.

dus nogmaals gaat er verandering komen ivm flashsites?
  #6  
Oud 08-01-12, 22:51
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefney Bekijk bericht
dus nogmaals gaat er verandering komen ivm flashsites?
Ja, maar niet van Apple.

De sites zullen steeds meer overstappen op HTML5, zoals timosha al aangaf.

Ook vind je het misschien niet leuk: Steve Jobs lijkt op dit punt te hebben "gewonnen"...
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 08-01-12, 23:21
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Door de enorme vlucht van de verkoop van iPads zullen steeds meer webontwikkelaars afstappen van flash, dat net als pdf een bron is van smerigheid, waar ik op mijn Apple-apparaten gelukkig geen last van heb.
  #8  
Oud 09-01-12, 00:13
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefney Bekijk bericht
...dus nogmaals gaat er verandering komen ivm flashsites?
Dus nogmaals... nee, absoluut niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2012 om 23:17 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefney Bekijk bericht
...maar wil gewoon weten of apple eens gaat stoppen met hun eiland.
Nee, dat ligt - gelukkig - niet in de lijn der verwachtingen.

Maar even resumerend: Je bent tevreden met je iPad, maar wilt toch liever wat anders?

Omdat je geen muziek van een PC kunt afspelen?
En geen bestanden van een PC kunt bekijken?

Dan heb ik vast een hele rare iPad.
Want volgens mij lukt dat toch aardig hier. Je noemt maar een bestandsformaat, en er is wel een app die dat kan verwerken. Geen enkel probleem.

Alleen dat Flash; oké, dat werkt voor geen meter op je iPad.
Maar dat is gewoon een terechte keus, en zal steeds minder een probleem zijn.
  #9  
Oud 09-01-12, 00:18
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien is dit interessant voor je:

Thoughts on Flash

Wil je geen Engels lezen:

http://www.iphoneclub.nl/70305/open-...e-en-ipad-wil/

Laatst gewijzigd door Beech43; 09-01-12 om 00:22. Reden: Aanvulling
  #10  
Oud 09-01-12, 00:29
mrfred mrfred is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: leiden
Berichten: 235
Standaard

Volgens mij kan je met atomic( in de AppStore ) webbrouwers wel flash kijken

But correct me of i am wrong
  #11  
Oud 09-01-12, 02:53
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Een iPad heeft nog nooit flash kunnen afspelen en zal dat in de toekomst ook niet kunnen. Misschien dat er wel een app is binnen het jailbreakcircuit?

Als je je iPad weg doet om die reden dan mag je ook je Sony tablet over een jaar weg doen om die reden, want ook andere fabrikanten zijn heel voorzichtig flash aan het bannen van hun systeem.
Tegenwoordig beginnen websites meer en meer op HTML5 te draaien, en dat ondersteund de iPad dan weer wel.


Muziek kun je toch importeren in iTunes en dan synchroniseren? Dat werkt toch? Ik kan mijn eigen gecomponeerde liedjes perfect draaien op mijn iPhone en die kun je niet downloaden in iTunes.


Voor de rest geef ik je enkel gelijk met het eiland dat Apple is. Dat stoort me soms ook wel.
Apple lijkt te denken 'Alles wat buiten onze muren in Cupertino is blijft ook buiten onze devices'.
  #12  
Oud 09-01-12, 06:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

De (originele) Engels-talige versie van Jobs' uitleg over Flash is echt een moordend harde brief waarin Flash vakkundig op elk vlak tot de bodem wordt afgekraakt. Ik denk dat de top binnen Adobe die dag even niet meer wisten wat ze daarmee aan moesten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefney Bekijk bericht
jaja oke, ik ga geen engelse tekst helemaal lezen op zondagavond.
Uhm, oké. Heb je wel de eerste zin gelezen of heb je daar de moeite niet voor genomen terwijl je wel hulp verwacht?
Citaat:
flash zal dus verdwijnen? dat hoorde ik 2 jaar geleden ook al. ik geloof het wel maar daar heb ik nu niks aan en over een jaar ook niet.
ik hoef geen apple-religiepraat,...maar wil gewoon weten of apple eens gaat stoppen met hun eiland.
Leuk dat gehaat. Heb je de eerste zin van het artikel dat een hulpbiedende forumgebruiker postte gelezen hebt? Ja? Nee? 'Officieel' betekent dat betekent dat Adobe het einde van (mobiel) Flash zelf aangekondigd heeft. Als je wilt weten wat dat verder inhoudt, open dat artikel of google even. Je wordt heus niet blind van een paar woorden Engels, maar in het Nederlands is er ook zat over te vinden.
Citaat:
ik heb een ipad, ik ben er tevreden over maar dat ze zo stom doen over simpele dingen zoals flah, muziek alleen via itunes,...dit vind ik overdreven
ik bedoel, waarom kan een computer wel apple bestanden afspelen maar apple geen bestanden vanuit een windowsomgeving?
Ze zouden ook kunnen toestaan dat het apparaat met niet-Apple programma's werkt. Echter, als zich dan problemen, geeft de gebruiker Apple de schuld. Dat gaat Apple natuurlijk niet aanmoedigen. Dat iTunes beter kan is een feit, maar nu is de kritiek op Apple ten minste gerechtvaardigd.

Gelukkig is alles converteerbaar.
Citaat:
de sony tablet is nieuwer dan de ipad2 maar de flash werkt, mp3 werkt, wma bestanden werken,...
waarom heb ik dan geen sony zal je denken? de sony was nog niet uit toen ik de ipad kocht
En er zijn talloze redenen waarom de iPad simpelweg beter en populairder is dan die Sony tablet waar je het over hebt. Maar misschien moet je ze eerst vergelijken na je ze beide hebt gebruikt om daarna pas te spijt te krijgen van een switch (geldt ook voor mij, ik ga nu af op reviews).
Lees die brief (hierboven staat een link in het Nederlands) van Steve Jobs eens over waarom Flash niet op iOS ondersteund wordt, voor je doorgaat met zeuren over dingen waar je niet van weet, terwijl je wel e.e.a. probeert weg te zetten als "religiepraat".
Citaat:
ik ben wel tevreden maar ik ben die religiepraat wel een beetje moe, steve jobs was maar een gowone mens en geen god.
Wat voor obsessie heb jij met Steve Jobs en religies? Ben je er bang voor of zo? Misschien moet je eens opzoeken waarom Apple zo succesvol is. Maar weet je wat, ik raad jou aan over te stappen naar die Sony tablet van je. Succes voortaan op Sony fora, beetje rond zitten schoppen naar alles, tegen hulpbiedende gebruikers zeuren, maar wel hulp verwachten..

En niet zeuren als je met je wrange gedrag later spijt hebt! De Sony Tablet S is zo'n succes dat ze zelfs een prijsverlaging van $100 hebben doorgevoerd (geen zorgen, voor jou als Europeaan blijft-ie €500 - €600 kosten) om mensen die negatieve klantenervaringen gelezen hebben over te halen toch hun tablet te kopen. Dit is dus gewoon de volgende prijzige, benedenmaats presterende Android-tablet.

En de Sony Tablet P hoef je niet eens te overwegen, waarom iets kopen waar weinig Android apps op werken, die wel werken dat enkel doen op een half scherm, wat een slechte wi-fi ontvangst heeft, hoge prijs en als klap op de vuurpijl maar 4GB durft in te bouwen zodat je nog extra geld moet neerleggen voor extra geheugen!

Dus eh, verkopen die iPad, neem zo'n iPad-killer van Sony LOL!
Citaat:
dus nogmaals gaat er verandering komen ivm flashsites?
Nooit, Stevezijdank!

Laatst gewijzigd door colliehome; 09-01-12 om 10:50. Reden: Onnodige tekst. Niet iedereen hoeft "fan" te zijn om geholpen te worden. Topic starter had reguliere vraag
  #13  
Oud 09-01-12, 17:31
adriaantjes adriaantjes is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Wijnegem (Antwerpen)
Berichten: 120
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Stevezijdank!
Blijkbaar heeft dit sektelid alleszins zin voor humor.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Besturingssysteem voor 3g ESir Archief 1 15-04-11 17:43
besturingssysteem geblokkeerd? wjhj meijerink iPhone algemeen 1 23-02-08 09:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.