//

Updaten en downloaden lukt niet na installatie iOs5

Updaten en downloaden lukt niet na installatie iOs5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een update- en downloadprobleem met mijn Ipad2 nadat ik er iOs5 op heb geïnstalleerd. De feiten op een rijtje: 1. Ongeveer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-01-12, 21:54
FreeWilly8 FreeWilly8 is offline
• iOS 9.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hardenberg
Berichten: 6
Cool Updaten en downloaden lukt niet na installatie iOs5

Hallo allemaal,

ik heb een update- en downloadprobleem met mijn Ipad2 nadat ik er iOs5 op heb geïnstalleerd.

De feiten op een rijtje:
1. Ongeveer drie weken geleden installeerde ik op mijn laptop via Itunes iOs5 op de Ipad.
2. Ongeveer één dag later heb ik 5 apps geupdate in de appstore.
3. Nog één of enkele dagen later heb ik twee nieuwe gratis apps aangeschaft, maar die werden niet gedownloaded, maar bleven in de wacht staan.
4. Ik schafte mij nieuwe Podcasts aan, maar deze werden niet gedownloaded maar bleven staan en gaven een foutmelding.
5. Ik koppelde de Ipad opnieuw aan de laptop met Itunes en liet die twee synchroniseren.
6. Eén van de nieuw aangeschafte apps installeerde zich nu wel, de rest niet.
7.Gisterenochtend update de Ipad vier van de zes apps die nog altijd in de wacht stonden.
8. Op advies van een medewerker van Applestore in de Mediamarkt in Zwolle voerde ik gisteren een herstel uit.
9. De apps, podcasts en muziek werden niet automatisch teruggezet. Tevens kwam ik op de laptop niet verder dan het schermpje: 'terugzetten instellingen'.
10. Vandaag heb ik de Ipad opnieuw laten synchroniseren, maar als zijnde een nieuw apparaat.
11. Prompt werden alle apps, muziek en podcasts die er al op stonden weer opgezet.
12. Ik heb geprobeert enkele nieuwe apps te downloaden, maar deze blijven opnieuw in de wacht staan.
13. Ik heb nieuwe podcasts aangeschaft, maar ook deze blijven in de wacht staan.


Heeft iemand een idee waardoor het kan komen en wat ik eraan kan doen?
Want de medewerker in de AppleStore kende het probleem niet en wilde me er niet verder mee helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-01-12, 21:39
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Verwijder de backupfiles op je computer, lees hier waar ze staan:
Apple iPad Tablet: iPad Backup Location
  #3  
Oud 17-01-12, 18:09
FreeWilly8 FreeWilly8 is offline
• iOS 9.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hardenberg
Berichten: 6
Standaard

Hoi Beech43,

dankjewel voor je antwoord.
Die link werkt niet: ik kan de pagina wel openen, maar kan op de pagina niet scrollen.
Kan je misschien het pad weergeven hier?

En ik dacht nog: zou ik iTunes misschien opnieuw op mijn PC moeten installeren?
  #4  
Oud 17-01-12, 18:44
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Pad

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreeWilly8 Bekijk bericht
Hoi Beech43,

dankjewel voor je antwoord.
Die link werkt niet: ik kan de pagina wel openen, maar kan op de pagina niet scrollen.
Kan je misschien het pad weergeven hier?

En ik dacht nog: zou ik iTunes misschien opnieuw op mijn PC moeten installeren?
In Mac OS X, your iPad files are backed up at the following location:
~(your home directoy)/Library/Application Support/MobileSync/Backup/

iTunes opnieuw installeren helpt niet, die backupfile blijft dan staan, gewoon weggooien.
  #5  
Oud 18-01-12, 12:21
FreeWilly8 FreeWilly8 is offline
• iOS 9.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hardenberg
Berichten: 6
Standaard

Het spijt me, maar ik kan het niet vinden.
Mijn PC heeft alles in het Nederlands staan, het is een Windows7 PC.
  #6  
Oud 18-01-12, 12:28
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard Map

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FreeWilly8 Bekijk bericht
Het spijt me, maar ik kan het niet vinden.
Mijn PC heeft alles in het Nederlands staan, het is een Windows7 PC.
Voor Windows7:
Wanneer u een backup gaat maken van uw iPad, wordt de gemaakte backup opgeslagen op uw computer in de map:C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup.

Zie ook:
http://www.personalcomputercare.nl/c...-ipad-ipod.htm
  #7  
Oud 18-01-12, 12:42
FreeWilly8 FreeWilly8 is offline
• iOS 9.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Hardenberg
Berichten: 6
Standaard

Onder 'gebruikersnaam' staat geen appdata. Ook de daarop volgende mappen kan ik nergens vinden, ook niet via de zoekfunctie. Het lijkt net of dit pad helemaal niet bestaat op mijn PC.
  #8  
Oud 18-01-12, 15:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je in iTunes de computer wel gemachtigd ?

iTunes Store: het verlenen en intrekken van machtigingen

En wellicht het onderstaande, vond ik elders op dit forum:
"Je moet op je PC ff inloggen als "Administrator". Ik weet je hebt als gebruiker administrator rechten, maar die zijn toch niet volledig blijkt wel. Dit account staat standaard altijd uit, dus die moet je even activeren.

In Vista en W7:
Ga dan naar: Start -> Alle programma's -> Bureau-accessoires en vervolgens klik je met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt. Kies dan de optie "Als administrator uitvoeren" en de opdrachtprompt opent in Windows\System32.
Type hier dan om het account te activeren de regel: net user administrator /active:yes en druk op vervolgens op Enter.

Wil je later het account weer uitschakelen wat ook kan, volg dan weer bovenstaande stappen en vervang in de regel hierboven op het eind "yes" voor "no"

Zodra ie als "Administrator" bent ingelogt moet je iTunes even opstarten, zonder iPhone aan je computer te hangen. Dan in iTunes de optie deze computer machtigen kiezen. Gegevens invullen en machtigen.
Waarna je melding krijgt dat deze computer reeds is gemachtigd.

Hierna kan je weer terug naar je eigen account en is het probleem opgelost."

Laatst gewijzigd door Beech43; 18-01-12 om 15:21. Reden: Aanvulling
  #9  
Oud 09-08-12, 14:21
ahagting ahagting is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard installatie iOs5.1. lukt niet bij iTunes

Hallo, ik probeer al een paar dagen iOs 5.1 voor iemand op iTunes te krijgen maar het lukt maar niet.
iTunes geeft aan dat er nieuwere versie beschikbaar is. Downloaden gaat goed maar bij installatie komt foutmelding van niet gemachtigde handtekening of zo.
Heb al nieuwe gebruiker op computer aangemaakt met alle rechten maar dat hielp niet.
Computer is Windows XP, is dat misschien het probleem? Of moet dat wel kunnen en kan ik het ook gewoon proberen door in iTunes machtigingen proberen te wijzigen zoals hierboven beschreven?
  #10  
Oud 09-08-12, 14:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ahagting Bekijk bericht
Hallo, ik probeer al een paar dagen iOs 5.1 voor iemand op iTunes te krijgen maar het lukt maar niet.
iOS 5.1 wordt door Apple niet meer ondertekent. Je zal dus iOS 5.1.1 moeten installeren.

Succes gewenst
  #11  
Oud 09-08-12, 14:34
ahagting ahagting is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard Updaten en downloaden lukt niet na installatie iOs5.1.1

Sorry
Het gaat ook om 5.1.1 Dus vraag blijft dan hetzelfde.
En alvast bedankt voor het reageren.
Arda
  #12  
Oud 10-08-12, 07:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ahagting Bekijk bericht
Hallo, ik probeer al een paar dagen iOs 5.1 voor iemand op iTunes te krijgen maar het lukt maar niet.
iTunes geeft aan dat er nieuwere versie beschikbaar is. Downloaden gaat goed maar bij installatie komt foutmelding van niet gemachtigde handtekening of zo.
Heb al nieuwe gebruiker op computer aangemaakt met alle rechten maar dat hielp niet.
Computer is Windows XP, is dat misschien het probleem? Of moet dat wel kunnen en kan ik het ook gewoon proberen door in iTunes machtigingen proberen te wijzigen zoals hierboven beschreven?
Windows XP moet werken.
En als de hierboven beschreven mogelijke oplossingen resultaat hebben opgeleverd is het altijd verstandig die zelf ook eens te proberen.
Het is altijd wel prettig voor andere forumleden als de ervaringen worden teruggemeld.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na installatie iOS5 contacten weg, reserve kopie zet hij niet terug windhoos iPhone algemeen 24 28-05-12 17:45
Installatie xbmc lukt niet Joordy Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 24 31-12-11 02:37
Alle iDevices: depersistWi-Fi kan niet downloaden of werkt niet op ios5 NoWayOut Jailbreak 3 29-12-11 22:46
Foutmelding tijdens installatie iOS5, ik geraak niet meer in mijn iPhone!! LeXuSbe iPhone algemeen 0 20-10-11 19:31
iOS5 installatie lukt maar is onstabiel audiasis iPhone algemeen 6 18-10-11 17:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:36.