//

email, contacts, calender opties verdwenen

email, contacts, calender opties verdwenen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad zijn de instellingen voor de accounts niet meer bereikbaar. Zodra ik er op klik gaat hij terug naar het home scherm. Eea ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-12, 17:49
htca htca is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard email, contacts, calender opties verdwenen

Op mijn Ipad zijn de instellingen voor de accounts niet meer bereikbaar. Zodra ik er op klik gaat hij terug naar het home scherm.
Eea is gekomen nadat ik geprobeerd heb een google apps account met dubbele verificatie heb geprobeerd toe te voegen.
Ik heb inmiddels geprobeerd;
- soft reset
- hard reset
- herstellen vanaf een backup (had alleen pas een backup gemaakt nadat ik het account had aangemaakt)

De dubbele identificatie heb ik uitgezet in google, de mails lopen wel binnen, maar kom niet meer bij de instellingen van willekeurig welk account.

In de Ipad was een profiel aangemaakt, door een volledige fabrieksherstel raak ik die kwijt (wel gedaan nu). Iemand een list om de accounts zichtbaar te maken? (voorlopig helemaal opnieuw ingesteld, maar kan nu niet meer VPN'en voor ik weer terug naar kantoor ga)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-12, 18:16
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Had je die toevoeging zo gedaan:
Installing Google Authenticator - Accounts Help ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 januari 2012 om 17:20 ----------

Heb je de nieuw Google policy geaccepteerd op hun website ? Ik heb daar onlangs een mail over ontvangen.
Zie hier voor de link: Iphone Google account sync problem after "2 step verification" attemt - only sending email is working - Gmail Help
  #3  
Oud 30-01-12, 18:20
htca htca is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik had al een google account (apps for your domain), Ipad was/is nieuw en ben gewoon (zonder gehinderd te zijn met enige kennis over dit fenomeen op ios) aan de slag gegaan, echter zonder hem eerst aan mijn PC te hangen voor een backup in itunes. Ik had eigenlijk verwacht dat ik een soort pop up zou krijgen om de identificatie code in te geven (al dan niet ontvangen via mijn telefoon of via de website).
Ik heb de dubbele authenticatie nu uitgezet, de mail loopt nu wel binnen, maar kan nog steeds niet in of bij de instellingen.
  #4  
Oud 30-01-12, 18:33
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Heb je "Beperkingen" aan staan (zie Instellingen/Algemeen) ?
  #5  
Oud 30-01-12, 18:37
htca htca is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

Nope die staat niet aan, als dat aanstaat kom je wel in het instellingen scherm, maar zijn de instellingen "greyed out", als ik er op klikte floepte hij direct naar mijn home scherm
  #6  
Oud 30-01-12, 18:55
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik zou een fabrieksherstel doen. Je bent wel alles kwijt, maar dit is ook niets.
iTunes: Backing up, updating, and restoring iOS software

Of je moet op je Windowscomputer in de syncmap nog een oude backup hebben, maar ik begrijp dat je pas gebackupped hebt na die verandering. Of je moet alles in de map weggooien, opnieuw een backup maken, misschien....
  #7  
Oud 30-01-12, 18:58
htca htca is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

ja dat heb ik al gedaan, ben daardoor dus de VPN instellingen kwijtgeraakt, van de week dus terug naar de zaak.....
Wellicht heeft ICT een backup gemaakt voor ze hem uitleverden aan me of ze kunnen het wellicht opnieuw instellen. Kom op het forum dit probleem vaker tegen (niet specifiek vanwege google account, maar wel verdwenen instellingen)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Week calender HD is verdwenen Maan1971 iPad algemeen 8 18-11-11 17:56
outlook calender & contacts syncen wel, maar mail niet! Doutzs iPhone algemeen 2 24-02-10 11:12
Contact,Agende,Notitie opties verdwenen sahinkaptan iTunes 3 21-12-09 12:01
Calender synct niet, contacts wel joosten_rp iTunes 11 02-03-09 18:39
contacts, calender en bookmarks syncen niet isanderr0 iTunes 1 10-02-08 23:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.