Trema's, accenten boven de klinkers op de iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik een trema e.d. boven de klinkers op de iPad 2?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trema's, accenten boven de klinkers op de iPad 2
Hoe krijg ik een trema e.d. boven de klinkers op de iPad 2?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de letter blijven drukken. Dan krijg je meer keuzes.
|
|
|||
|
|||
Ja, dat had ik al ontdekt, maar ik heb dan keuze uit meerdere e's, maar hoe kom ik op een andere e te staan, oftewel hoe selecteer ik een andere e?
|
|
|||
|
|||
Gewoon er heen schuiven, dus contact met glas houden.
|
|
|||
|
|||
Oooo, wat goed en wat simpel ë. É. Ê. è. Bedankt, weer wat geleerd!!
|
|
||||
|
||||
Dat je daar echt zelf niet bent opgekomen ...
|
|
|||
|
|||
Als we alles zouden weten is het ook niet meer leuk om wat uit te proberen
|
|
|||
|
|||
We hebben er met drie man bij gezeten en wisten dat het simpel zou zijn, maar zooooo simpel!!!! Enne ....niet uitlachen hè!
Ik mis trouwens de del toets ook! |
|
|||
|
|||
Nou je bent niet de enige hoor, ik ben ook aan het zoeken geweest
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Soms ben ik al een eindje verder in de zin en merk dan dat ik de hoofdletter vergeten ben. Ik heb dan de mogelijkheid om achter het woord te gaan staan en dan uitvegen, maar ik was zo gewend ervoor te gaan staan en dan de deltoets te pakken.....oplossing?
|
|
|||
|
|||
Met de vinger het woord aanklikken, dan zie je een vertkaal streepje en dan kun je schuiven naar de positie achter de letter die je weg wilt hebben.
Overigens over het voorgaande (trema's etc.), zie blz. 28 van de handleiding, die je gewoon in iBooks moet zetten. |
|
|||
|
|||
Ik ben wel begonnen in de handleiding, maar dan spring ik weer van de hak op de tak en zie wat anders. Morgen laptop open, iPad ernaast en dan rustig doornemen, maar......hier vragen vond ik ook fijn(en gemakkelijk)
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 januari 2012 om 21:41 ---------- Op blz. 28 vind ik niets over trema,s |
|
|||
|
|||
Ja hoor, Hoofdstuk 3 blz 28 tekst invoeren. IPad handleiding iOS5.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Snel naar boven scrollen met de iPad tijdens internet | Eduardo | iPad algemeen | 3 | 05-07-10 15:22 |
De persoon boven je | Muchiel | Chat en geruchten | 5 | 19-05-10 15:53 |
Boven Balk verdwijnt | WeirdMano | Archief | 2 | 27-06-09 19:03 |
|
|