//

kan nooit direct op internet!!!!!

kan nooit direct op internet!!!!! discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan dus bijna nooit direct op internet met mijn i pad. Ik moet altijd eens langs Instellingen/algemeen/netwerk/Wi-Fi/en dan enkele keren Wi-Fi in en uit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-12, 09:49
Floezeke Floezeke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Roeselare
Berichten: 34
Angry kan nooit direct op internet!!!!!

Ik kan dus bijna nooit direct op internet met mijn i pad.
Ik moet altijd eens langs Instellingen/algemeen/netwerk/Wi-Fi/en dan enkele keren Wi-Fi in en uit schakelen voor ik op internet kom.
Als het echt nog niet lukt dan trek ik eens het stekkertje van het bakje (draadloosbakje belkin ) uit of ook enkele keren en dan kan ik op internet.
Ik ben dat eigenlijk kotsbeu en wil dat oplossen, maar hoe? Misschien is dat belkin bakje kapot of misschien ligt het aan wat anders.
Met mijn vaste mac gebeurt dat ook maar dan 1 keer tegenover de i pad 20 keren, maar zowiezo geraak ik altijd op internet al duurt het soms 5 min.
Wat denken jullie????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-12, 10:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Als de Mac ook problemen heeft om met het Wi-Fi Access Point te verbinden dan ligt het probleem echt in dat ding.

Gebruik eens een kanaal aan het begin of einde van de 2.4 Ghz band, dus kanaal 1 of 11 (of 13). Dan ontvang je geen interferentie van beneden of van boven in de 2.4 Ghz band.
  #3  
Oud 05-02-12, 10:26
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Is het overal in je huis zo ?
Overigens: je kunt door op "vernieuw lease" ook vaak de verbinding herstellen, je hoeft dan niet steeds je wachtwoord opnieuw in te typen. Ziehier:
http://support.apple.com/kb/TS3304?viewlocale=nl_NL

Laatst gewijzigd door Beech43; 05-02-12 om 10:28. Reden: Aanvulling
  #4  
Oud 06-02-12, 23:18
Floezeke Floezeke is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Roeselare
Berichten: 34
Standaard

Jullie zijn allebei heel erg bedankt om te willen antwoorden maar wat jullie voorstellen kan ik niet zelf ( ik ben een mac dummy ) dus zal ik moeten wachten om deze handelingen te doen tot een bepaalde vriend langskomt om mij daarin te helpen.... maar ik laat het jullie zeker weten als het gebeurd is.

thanks
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niet op mn eigen internet vivi2673 Odido (T-Mobile) 4 10-03-11 17:29
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren daveku Muziek, foto & video 1 08-03-11 14:09
iPhone 4 kan niet op (3G) internet iMichiel iPhone algemeen 21 27-09-10 18:07
kan geen 3g internet gebruiken roffaboy58 iPhone algemeen 1 02-09-09 23:00
Kan Web 'n' Walk direct weer opgezegd worden? allewijn Odido (T-Mobile) 3 30-08-09 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.