//

Camera connection kit en autolader

Camera connection kit en autolader discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de Ipad gaan gebruiken op de achterbank van mijn auto om films te kunnen afspellen voor mijn jongens tijdens de vakantie. Nu heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-12, 19:45
Qware Qware is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 2
Standaard Camera connection kit en autolader

Ik wil de Ipad gaan gebruiken op de achterbank van mijn auto om films te kunnen afspellen voor mijn jongens tijdens de vakantie.

Nu heeft de Camera connection kit een USB aansluiting, kan je via deze USB aansluiting ook je Ipad opladen? Ik heb een autolader die ik gebruik voor mij Iphone welke voorzien is van een USB aansluiting, als ik nu een kabel neem waarvan beide kanten voorzien is van een USB en ik steek deze in de Camera connection kit laad de Ipad dan ook op?

Ik heb uren lopen zoeken op google maar ik heb het antwoord niet kunnen vinden.

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-12, 19:59
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Even gegoogeld:
"No. The adapter provides a USB [A] host. You cannot connect a USB host to another USB host (eg. your computer).... at least not without a special cable. Also a USB host can only supply power, not draw it."
Bron: can the camera connection kit be used for charging the ipad? - MobileRead Forums (Dylrob)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera connection kit alternatief thomth iPad accessoires en onderdelen 16 03-02-12 10:46
Camera Connection Kit iPhone denbear Jailbreak apps en thema's 2 18-01-12 20:12
Vraagje over de Camera Connection Kit. MrDee iPad accessoires en onderdelen 4 12-05-11 12:38
iPad Camera Connection Kit VisionRoy iPad accessoires en onderdelen 216 15-10-10 08:39
camera connection kit waltapple iPad accessoires en onderdelen 35 23-07-10 13:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:44.